Octa gehaald....

Arjan1985

Forumguru
Wel interessant vond ik om te ontdekken wat de reden was om te kiezen voor de O4. Had je hiervoor die V6 Renault of is dat al van decennia terug?
Ik zou eens kijken of je niet een hele dikke O3 FL kan vinden met handbak en je O4 inruilen. Dat voldoet wellicht meer aan de verwachtingen. Je gaf al aan tegen de techniek en de werking van het hybride systeem aan te lopen dacht ik.
Wat vind je van de Scala kwa rijden? (los van je wiel lager die piept)

Rob.nl

Senior Member
De Q4 puur om de wagen. Is domweg erg mooi. Ofwel de aardigheid. De hybride opzich doet t goed, ik hou er domweg niet van dat de motor aan/uit enz gaat. Mag ervoor gemaakt zijn maar dat veranderd mijn gevoel niet. Denk dat ie echt geschikt is voor n 40 km rijden, stekkeren en naar huis. Wij rijden meer langere afstanden, de motor, benzine dus, mag voor mij dan draaien blijven. Dus niet aan/uit enz. Mijn inschattingsfout.....De V6 is van n tijd terug.
De Scala opzich gaat best, is niet ons soort wagen, maar dat is smaak. Onze Q4 op zich, geweldig. Kleur, uitvoering, comfort.....prima. Beetje sift geveerd, voor ons prima en dcc kan naar wens gezet worden. alleen.....t probleem he? Hierdoir 2 afspraken met Antera moeten afzeggen, spijtig.

Rob.nl

Senior Member
K ga hem halen. Niets, nothing, nada. Toch vreemd. Antwoord was dat als de wagen iets voor of achterover staat de bakoliepomp harder moet pompen. Dat zou t geluid kunnen zijn... Hier ben ik maar even niet op ingegaan.......dadelijk daar maar even.

ertromp

Forumguru
Rustig aan @EdK met het nuttigen van de pinda's. De dag kan nog wel eens lang en de discussies hier heet worden als TS straks terug is van de garage. Denk er ook aan een verkoelend drankje klaar te zetten.

hemi24

Forumguru
Op zaterdag is er over het algemeen toch niemand bij een garage die daar een zinnige uitspraak over kan doen?

ertromp

Forumguru
Ach door de week blijkbaar ook niet bij de garage van TS. Dus dan kun je net zo goed de auto ophalen op zaterdag :deuk:

EdK

Forumguru
Balie medewerker pakt de werkbon van monteur erbij !!!
Werkzaamheden uitgevoerd !
Van klachten niets kunnen vinden,
Op meerdere manieren geprobeerd probleem boven water te krijgen en niets noppa.
Zal wel tussen oren van klant zitten het probleem...

Rob.nl

Senior Member
En zo is t vanzelf gegaan. Nu lijkt er hier in n dorpje verderop n DSG manneke te zitten. Die eens vragen en morgenvroeg maar s starten.
Zal t filmpje ook hier plaatsen.....

EdK

Forumguru
Die............heb ik al....behalve die apenoten...
Is niet de bedoeling dat jij aan het bier gaat met dop pinda's !!
Jij zorgt er juist voor met je probleem dat WIJ dat kunnen doen..........
Nu verpest je het voor ons................. :koffie:

Rob.nl

Senior Member
....nee hoor, t probleem blijft wel even vrees ik. Dus....eetze!!
Ga nu voor de "afleiding" verder met de voorvorkrevisie van een motor. En die gele, word doir mij zeer geleidelijk verorberd....

Jessedew

Forumguru
Er zijn ook gewoon Octavia's 4 met een handbak. Qua betrouwbaarheid is de O3 FL een nog betere keus als je dit echt niks vind.

Bovenaan Onderaan