leon-cupra
Forumguru
@Arjan1985 ze staan allemaal in de showroom van house of cars. Had op bepaald punt de grootste voorraad ST van europa staan 

Ik rij ongeveer 35.000km per jaar en om de 30.000km een beurt.En hoeveel km rijd je tussen de beurten ongeveer @Octavia Edition 100 ?
Als de kwaliteit zo beroerd zou zijn als soms gesteld word, zou dit er toch anders uit hebben gezien lijkt mij.
Heb dat ook gehoord van mensen die ik ken die naar een land als Frank/Spanje of ander warm land verhuisd zijn, dat mensen daar niet iedere week hun auto staan te wassen en stofzuigen. En een deuk is een deuk die erin zit, niet een die er per se uit moet. Ook niet als er dan 20 deuken in een deur zitten.Wat mij opvalt is dat het de auto daar vooral als gebruiksvoorwerp wordt gezien. Als airco stuk is draaien ze gewoon raampje open.
.....
Wij zoeken nu een vervanger voor onze zevenzitter Espace uit 2004. Ik lees niet heel veel over de derde zitrij en de resterende bagageruimte maar in de test lees ik dat het allemaal wel krap is. Ik had graag de Kodiaq als vervanger gezien en zal eens gaan testen. Iemand hier ervaring met zeven personen in de Kodiaq (eerste versie want we zoeken occasion)?
Zeker waar. Was zowaar huiverig om een nieuwe uit te zoeken. Maar de mijne is de eerste 15.000km probleemloos gebleken.Ja er is er geen Skoda meer oké die vanaf 2021 tot op heden op de markt gekomen zijn................
Het is ook zo'n goede referentie het aantal ontevredenen wat zich hier meldt ten opzichte van alles wat verkocht is in 2024/2025. En blijkbaar de nodige posts gemist dat middels updates echt het e.e.a verbeterd is voor de ongelukkigen. Aparte conclusie die getrokken wordt.