Elke keer BP Ron 98..........tank standaard bij hetzelfde tankstation.....(als het enigszins kan)Kwaliteit/type benzine?
indien toegepast... wat niet altijd gedaan wordt als ik mij de uitleg nog herinner van de rollenbanktest bij de meeting bij TVSvoor de omgevingstemperatuur is er weer DIN correctie.
ik zou voor de aardigheid ook eens een keertje ergens rollen? Of heb je dat al gedaan?Dirk van TVS heeft mij wel aangeboden om in de toekomst nog een keer te rollen
Mijn CAI maakt gebruikt van een stuk origineel luchtfilter, hierdoor krijgt het gewoon de volledige rijwind......Er wordt ook wel beweerd dat zo'n Cold Air Intake vaak te dicht bij het (warme) motorblok zit en dat daar de prestaties onder lijden. Een standaard filter wordt meer gevoed door lucht van buitenaf.
Dat kan ik zo niet zien op de foto die je poste.Mijn CAI maakt gebruikt van een stuk origineel luchtfilter, hierdoor krijgt het gewoon de volledige rijwind......
Heb de foto ff aangepast...ps stuk origineel luchtfilter ideetje van @internetboarderDat kan ik zo niet zien op de foto die je poste.
Maar de warme lucht valt mee op dat stuk, de turbo zit namelijk achter het blok. De warmte die van het blok af komt wordt tijdens het rijden wel weggeblazen....Ah, nu zie ik hoe het opgelost is!
Het zal natuurlijk altijd wel mengen met de warme lucht die van het motorblok afkomt maar oogt als een aardige oplossing.
Zo dadelijk de RS wegbrengen naar TVS, Ronald gaat kijken of ze het "inhouden" weg kunnen krijgen, ben benieuwdPs binnenkort wordt de auto door TVS onder handen genomen om het gevoel van inhouden te verhelpen.