Nog niet helaas, Dirk kwam er niet uit en Ronald zou het oppakken. Door ziekte van oa Ronald heb ik de auto nog niet terug,verwacht de RS morgen of woensdag op te kunnen halen.Ik ben eigenlijk wel benieuwd . Nog nieuws te melden?
Je wordt langzamerhand een hoofdpijndossiertje voor TVS.Nog niet helaas, Dirk kwam er niet uit .....
Ach, mijn RS zal wel een apart geval zijn, lijkt een beetje op de baasJe wordt langzamerhand een hoofdpijndossiertje voor TVS.![]()
KloptEr zit toch de Golf GTI 6 2.0 TSI in?
.
Geen foutcodes, vacuumlek onbekend. Wel een N75.Hier je verhaal doorgelezen,vermoed dat er iets aan je wagen zelf is,hebben ze testrit/testbank met paramters bekeken,nergens een dipje in ?
Je brandstoffilter lang geleden vervangen ?
Geen foutcodes.
Vacuumprobleem kan ook zo iets bekomen.
Gezien de vaggroep veel met vacuumleidingwerken,is het de eerste niet die lek is of scheurtje is.
Had je ook dip bij niet gechipte wagen.
Soms kan het ook gebeuren dat door het chippen bepaalde dipjes nu extra waarneembaar zijn.
Zit daar een N75 klep op ? ook wel een klassieker voor problemen.
Geen foutcodes, vacuumlek onbekend. Wel een N75.
Brandstoffilter zit er bijna 25k onder?
Maar vooralsnog, zoals eerder benoemd, lijkt het met nieuwe software weg te zijn.
Even afwachten hoe de agenda van moeders de vrouw eruit ziet.......weet nog niet hoe laat ik er ben....@Thokozanoah, ik ben er ook vrijdagWellicht zie ik je nog? Ik verwacht er rond 12.30 / 13.00 te zijn.