O2 Combi 2.0 TDI platin grey

CDK

Forumguru
Dat heeft voordelen! Tanken doe je thuis op de oprit, wel iets minder laadruimte uiteraard, maar dat neem je maar voor lief dan lijkt me.
 

Blacky

Forumguru
Hoe gaat het nu met je Joske? Lees het nu pas. Je zal wel onder blauwe plekken zitten. Hoop voor je dat je er niet veel aan over houd. Ieder geval sterkte toe gewenst en hoop dat je snel weer de oude wordt.:bloemen:
 

skodaboy

Forumguru
@Joske een spoedig herstel gewenst..:bloemen:

persoonlijk vind ik dat de 02 er redelijk goed uit ziet na deze aanrijding..
alleen spijtig (voor de 02) en goed voor jou Joske dat de airbags,gordelspanners zijn af gegaan..
helaas zal de 02 hier door als totaal verlies worden beschouwd omdat het onkostenplaatje hoog oploopt..
 

Mettes

Forumguru
Serieus? Wat is daarvan de reden dan?

Het kostenplaatje loopt dan te snel op.
Als de airbags zijn afgegaan,betekend het meestal dat er voor de rest ook meestal grote schade is.
Enkel het herstellen van de airbags kost al handen vol geld.
Bijkomend door het grote waardeverlies van de wagen (in Belgie) tijdens het eerste jaar,wordt de wagen zeer snel total-loss verklaart.
Heb dit zelf al een keertje mogen vaststellen bij de wagen van mijn vrouw.
Nu,ik krijg wel liever een nieuwe wagen dan met een herstelde te moeten rondrijden.
 
Ik heb idd wel wat kneuzingen ja.. die meer en meer kleur beginnen te krijgen :)

Ik heb alles zeer goed meegemaakt, heb zelf mijn kinderen nog uit de auto gesleurd en over een omheining geplaatst overkant van de baan. De politie zelf gebeld en een urgentiearts gevraagd, bij aankomen van de MUG.. tja, dan ging het licht uit bij mij. Adrenaline uitgewerkt zeker?

Even nog.. Hoe is het met je kinderen , hadden die niks?? Wel erg geschrokken zeker?
 

Joske

Forumguru
mijn kinderen zijn ok, maar wouden deze morgen niet in de auto stappen.. :nono:

heeft veel overtuiging gekost en vooral héél traag rijden richting school..

Ik hoop dat dit snel achter de rug zal zijn en ze het gauw gaan verwerken, we praten er ook uitgebreid over en de school is ook ingelicht.
 

Joske

Forumguru
en voor mezelf ook trouwens..

ben gisterenavond terug achter het stuur van mijn Fabia gekropen, om de mensen te gaan bedanken die mijn kinderen opgevangen hebben toen ik afgevoerd werd. Deed wel raar om terug op dat kruispunt te komen, dat kan ik je wel garanderen..
 
Bovenaan Onderaan