O2 Combi 2.0 TDI platin grey

Rob

Forumguru
@Joske ! Bij toeval kom ik dit draadje tegen! Wat een nare ervaring hej.. Zulks heeft ook sociaal, fysiek en mentaal een flinke impact. Ik draag helaas voor uit eigen werk, zelf in mei 2012 een motor ongeluk. Hou lijf en koppie goed in de gaten en kom er weer bovenop. Via deze weg het allerbeste gewenst Joske:thumbsup: en :cheers:op je herstel. Grtz Rob
 

CDK

Forumguru
...............:fool: Excuses voor mijn onduidelijke / ondeugdelijke omschrijving ;)
Eerst betalen, daarna op te halen.......
 

Joske

Forumguru
wat lees ik...joske in de kreukels...tenminste zijn auto...en hoop ik toch geen whiplash Joske ?
Jammer genoeg wel Dennis.. Nu een dikke 6 weken later heb ik er nog steeds last van, de ene dag al wat slechter als de andere ;)

Heb een ruime tijd kinesietherapie gedaan maar dat ging gepaard met telkens een pijnlijke dag na de dag van de sessie. Toen de voorziene beurten voorbij waren besloten om toch even de boel af te kijken alvorens opnieuw te starten met therapie. Volgende week terug afspraak met mijn arts en dan zien we wel wat er verder mee doen. Bedankt voor je bezorgdheid ;)
 

Joske

Forumguru
Ik ben de dag van het ongeval onder de CT-scan geweest, dat was ok. Maar was toen vooral controle voor inwendige bloedingen van de verschillende organen, ik heb blijkbaar het grootste deel van de klap opgevangen, god mag weten hoe dat komt..

Ik ga idd opteren voor een extra scan bij het gesprek met mijn arts :)
 

Blackokkie2

Forumguru
Tja, je lijf heeft natuurlijk wel een opdonder gehad. Ik heb ooit eens van een arts gehoord dat een lichaam een val met normale loopsnelheid goed kan opvangen zonder schade, bij hogere snelheden hangt het van de omstandigheden af wat er gebeurt.
 

CDK

Forumguru
Dus na de verbetering waar je me over appte is het nu dus weer terug bij af...... Wat enorm vervelend voor je zeg! Sterkte en dat het maar snel over mag gaan!!!!
 
Bovenaan Onderaan