Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

MaRco2

Forumguru
Wie heeft dit daadwerkelijk werkende? (evt. omschrijving/codes erbij hoe mijn dealer dit snel kan doen)
 

Antera

Donateur
@Antera: Kan je de DVD niet vrijschakelen middels VCDS? Hoe dan wel, met van die moeilijke apparaatjes ertussen?



Binnen 5 minuten heb ik deze met een speciale DVD vrij geschakeld. Staat ook ergens een topic van. De dealer rekent de hoofdprijs en kan het alleen met een kastje er tussen en kost meer dan 100 euro terwijl ik het voor € 10 doe

Scandinavie optie zet al het licht aan dus ook je dimlicht aan de voorzijde
 

MaRco2

Forumguru
Ik ga eens naar het DVD foefje vragen.:)

Alle verlichting? Dat kunnen wij ook, simpelweg de schakelaar op aan laten staan. Gaat uit bij het uitstappen (incl. coming home tijd) en weer aan bij starten.
 
Binnen 5 minuten heb ik deze met een speciale DVD vrij geschakeld. Staat ook ergens een topic van. De dealer rekent de hoofdprijs en kan het alleen met een kastje er tussen en kost meer dan 100 euro terwijl ik het voor € 10 doe

Een special DVD om de DVD vrij te schakelen? Mag ik daar geen kopietje van? :)
Werkt dat dan trouwens ook 'the other way around'? (om de beveiliging er weer op te zetten?)
 

Flem_nl

Forumguru
Binnen 5 minuten heb ik deze met een speciale DVD vrij geschakeld. Staat ook ergens een topic van. De dealer rekent de hoofdprijs en kan het alleen met een kastje er tussen en kost meer dan 100 euro terwijl ik het voor € 10 doe

Scandinavie optie zet al het licht aan dus ook je dimlicht aan de voorzijde

Zie post #23 in: http://www.skodaforum.nl/forum/threads/achterlichten-bij-drl-inschakelen.16871/page-2#post-305313

Daar heeft iemand het laten doen door dealer zonder dat z'n dimlichten aanstaan!
 

Antera

Donateur
Iedereen kan een werkende DVD krijgen om dit te doen met de handleiding. Volg die precies en het werkt voor alle systemen tot op heden
 
Ik kreeg het niet aan de gang gister. Als je de CD erin doet, laad ie de CD niet automatisch. Alle update-knoppen in het systeem gehad, maar helaas zonder resultaat.

In de handleiding heft ie het over 'Eject', 'Day/Night' en 'Guide' button vasthouden en dan de CD erin.

Eject zal wel de ejectknop van de DVD speller zijn, de Guide-button zit niet op de MIB Columbus en wat ie nou met 'Day/Night' bedoelt, geen idee.
 

Wesly

Senior Member
Daar was ik inmiddels ook achter na wat doorgelezen te hebben, is allemaal een beetje achterhaald en puur de basis.
En Antera, jij inmiddels al een O3 onder ogen gekregen?
 
Bovenaan Onderaan