Nog meer mensen die zo ongeduldig zijn..??

cvegreen

Forumguru
Het blijft toch een plaatje van een auto he . Gefeliciteerd met je prachtige auot en inderdaad een leuke nummerplaat heb jij .
 

Ed Superb

Nieuw lid
Dank allen, ik wist natuurlijk wel wat ik besteld had maar toen de auto afgelopen maandag van de hoes ontdaan werd bij de aflevering werd ik toch wel erg blij!

Het kenteken is natuurlijk een geintje, het was maar een kleine aanpassing :grin:

Ik heb er nu 1000 km op zitten zonder veel boven de 3000 toeren uit gekomen te zijn. Morgen ga ik hem maar even goed uitlaten, ben echt benieuwd naar het vermogen van de 1.8 TSI.

En laat het nu maar lente worden want ik blijf dat ding wassen met dit weer............
 

r_d_k

Actief lid
@Ed_Superb

Mooie auto! Voor jou zit het wachten er op en zijn de eerste km's alweer afgelegd.

Ik heb nog contact gehad met de dealer. Met een beetje geluk kan mijn O2 3e/4e week van maart worden afgeleverd. Dat is 1 a 2 weken eerder dan gepland! Het aftellen is begonnen.
 

Spaced

Senior Member
Leasemij zei mij vorige week dat de levertijd 8 tot 10 weken is. Klopt dat een beetje? (Onderstaande auto...)
 
Ligt eraan volgens mij, er staan nog steeds o2's op voorraad, die van mij wordt in ieder geval binnen 3 weken geleverd!

O2 greenline,bussinesline,black magic,sunset,carkit,RBS
 
Mijn Octavia combi greenline BSN mag ik week 10 op gaan halen.


Kan ook niet wachten.

Verdere opties
- 17" pallas velgen
- vaste trekhaak
- sunset
- mdi interface
- grey antracite metallic
- geen type aanduiding

:cheer:
 
Ik heb een voorraad auto genomen, nog 4 nachtjes slapen en dan ga ik hem ophalen een zwarte Octavia Combi 1.4 tsi Elegance Bus. met stoelverwarming en sunset. Zaterdag direct door naar Ventura om er 160 pk uit te halen en dan zelf een solisto inbouwen om de iphone/ipod te kunnen gebruiken.
 

r_d_k

Actief lid
Leasemij zei mij vorige week dat de levertijd 8 tot 10 weken is. Klopt dat een beetje? (Onderstaande auto...)

Ik heb afgelopen week contact gehad met de dealer waar de leasemaatschappij de auto heeft besteld. Volgens de dealer is de auto in de week van 25 januari besteld en zou de O2 ergens tussen medio maart en aanvang april geleverd kunnen worden. Dit is tussen de 8 en 10 weken.
 

van inkel

Forumguru
@Spaced, de mijne is in de week voor kerst besteld en is week 6 bij de dealer geleverd, en heb hem net opgehaald.

PS zal van de week (als het licht is) even foto's maken van het dashboard met de groothoek lens erop.
 
Ik heb mijn O2 FL Greenline BL afgelopen woensdag gekregen en ben er zeer tevredenover. Maar ja het wachten was op het einde wel "vervelend" :tongue:
 

servorg

Nieuw lid
20 januarie O2 16 TDI Businessline besteld zou week 8 in produtie gaan,en worden geleverd in week 10.
Word begin week 8 gebeld dat de O2 al bij de garage staat.
Helaas nog 2 weken wachten voor dat hij klaar is
 

r_d_k

Actief lid
Zojuist te horen gekregen dat de O2 ieder moment bij de dealer binnen kan komen. :1761:

Ik heb direct een afspraak gemaakt om de nodige zaken te bespreken, zoals inbouw navigatie, carkit, instellingen verlichting,etc. Heeft iemand nog tips met betrekking tot instellingen voor aflevering van auto?
 

verglas

Nieuw lid
Geen tips.. Gewoon instappen en genieten maar..!! Ik heb hem nu 2 weken en geniet er nog iedere dag meer van..!!
Dagrijverlichting staat bij mij aan en dat ziet er zeer sjiek uit..!!
 
Als het goed is, is die van mij vandaag of gisteren besteld. Ik had eerste de hoop dat ik de columbus achteraf in kon laten bouwen maar dat was voor de leasemaatschappij niet aantrekkelijk waardoor het veel duurder zou worden. Nu kost het mij 2 tientjes per maand maar ik denk wel dat ik er veel plezier van ga hebben.

Ik kan niet wachten totdat ik hem heb.

O2 1.8tsi 4x4 elegance met columbus, trekhaak, bluetooth en scheidingsnet.
 

r_d_k

Actief lid
Het is zover! De O2 is afgelopen week binnen gekomen bij de dealer. Ik was toevallig in de buurt en ben gelijk maar eens kijken. Helaas had ik geen camera bij me en kon de nieuwe aanwinst dus niet vastleggen op de gevoelige plaat (ben waarschijnlijk de enige met een telefoon zonder camera). De navigatie, carkit etc. moet nog worden ingebouwd. De trekhaak dient nog gemonteerd te worden, de dealer is er nog wel zoet mee. Verder laat ik de uitlaat gelijk voorzien van een sierstuk (anders is het zo'n iel pijpje).

Eind deze week kan mijn huurauto omruilen voor de nieuwe O2. Zodra ik in de gelegenheid ben om foto's te maken, zal ik deze posten.
 

cvegreen

Forumguru
Nu begint voor jou wel het lange wachten , nu je weet dat je nieuwe bolide echt bij je dealer staat . Eens je daar zeker van bent , zal het nog meer gaan kriebelen vrees ik .
 
Iedereen die eerder een post plaatste, rijdt nu lekker rond.

Mijn auto is afgelopen week bij de leasmaatschappij besteld, het wachten is begonnen.....
 

darkprojectx

Forumguru
haha dat wachten op je nieuwe auto wordt weleens vergeleken met;
"Een nieuwe super lekkere vriendin hebben en weten dat je er savonds op mag"

:super:
 
Zojuist gebeld, zaterdag mag ik eindelijk mijn F2 ophalen!
Ik heb het gevoel dat die laatste 3 dagen langer gaan duren dan de 8 weken die ik al achter de rug heb *stuiter stuiter stuiter*
Vanmiddag maar eens even een bezoekje gaan brengen om de auto in levende lijve te aanschouwen.

Edit: Foto toegevoegd
 

Bijlagen

  • Fabia.jpg
    Fabia.jpg
    15,2 KB · Weergaven: 12
Bovenaan Onderaan