Nog meer mensen die zo ongeduldig zijn..??

verglas

Nieuw lid
Haha... Nog 7 nachtjes (weinig) slapen en dan kan ik mijn Combi Greenline Businessline ophalen bij de dealer... Wordt er gek van...:smiley29:
Heb ik dat alleen..??
 

Rolle

Senior Member
Nee hoor. Toen mijn auto binnen was in de garage duurde die week tot ik hem kon ophalen ook zoooooo lang.
En mijn auto was dan nog vroeger als verwacht binnen.
 

r_d_k

Actief lid
De laatste tijd was mijn leaseauto binnen twee jaar al door zijn contract heen. Toen was het wachten nog wel uit te houden, al wil je natuurlijk zo snel als mogelijk je nieuwe auto.

Nu ben ik in afwachting van mijn nieuwe O2, echter mijn laatste leaseauto ben ik al kwijt. Ik rij nu in de 3e voorloopauto. Ik kan niet wachten tot de O2 wordt geleverd!!! Ik rij al 9 jaar op winterbanden, zondern noemswaardige winters in Nederland. Al die voorloopauto's zijn zonder winterbanden :mad:. Daarbij komt nog dat de voorloopauto's ook een pk-gebrek hebben!

Nog 8 weken is de verwachting....
 

nemo

Senior Member
Ik ken het gevoel! Maar dat ben je zo vergeten als je je nieuwe wagen hebt! Dan wil je alleen nog rondrijden.. :D
 

fabtdi

Lid
Hmm..
Geluksvogels,
Eergisteren mijn nieuwe Yeti besteld en heb nog niet te horen gekregen wanneer die komt. verwachting was half maart, maar dat duurt nog zooooooo lang
 

r_d_k

Actief lid
@fabtdi
Geluksvogel?!

Als je gisteren heb besteld en de verwachting is half maart... :eek:oo:

Mijn O2 is begin januari besteld. De verwachting is begin april.:smiley29:

ik hoop spoedig op een bericht dat de productie sneller is gegaan!
 

fabtdi

Lid
@r d k
Dealer gaf aan dat de productie week 9 of 10 zou zijn volgens gegevens van de importeur.
Duurt dan nog een weekje voordat de auto bij de dealer is, en daar staat de auto niet lang!!
 

r_d_k

Actief lid
@fabtdi
Ik zal eens gaan bellen.:623: Misschien nog een meevaller zo vlak voor het weekend.
 

r_d_k

Actief lid