Nog meer mensen die zo ongeduldig zijn..??

Ik heb mijn O2 combi gevonden op de voorraadselectie site. Levertijd 2 weken. Moet er natuurlijk wel een auto tussen staan die aan je wensen voldoet.
 

r_d_k

Actief lid
Ik heb ook naar de voorraadselectie gekeken. Ik heb een Scout vanuit de selectie overwogen. Vanuit de leasemaatschappij had ik er geen financieel voordeel bij om een auto vanuit de voorraadselectie te nemen. Dan kies ik liever de auto volledig zelf en wacht naar verwachting 12 weken (geen Scout maar O2 Combi 4x4).
 
Dat hebben meer mensen :)
Bij mij was de auto er twee weken eerder dan ik had verwacht en dat was een leuke verrassing!
 

Spaced

Senior Member
Dat klinkt positief. Nou ja, ik zie wel. Hoop op 8 weken, en niet dat het uitloopt naar 12 ofzo.
 
Nog 2 weken wachten! Vorige week besteld en 1 maart wordt de Octavia greenline bussinesline afgeleverd! T is een auto uit voorraad, vandaar.
 

r_d_k

Actief lid
Lekker hoor die snelle levering.:xyxthumbs: Ik turf nog wel lekker door tot de eerste week van april. Ik ga binnenkort eens bij de dealer langs, misschien is er nieuwe informatie.
 

Spaced

Senior Member
Jullie maken me wel jaloers hoor :tongue:

Ik moet net zoals r_d_k nog tot aan begin april wachten :(
 

Ed Superb

Nieuw lid
Ik ben al maanden ongeduldig.............. maar morgenochtend 11.00 uur is het zover :super: De superb kan dan opgehaald worden !
 

Ed Superb

Nieuw lid
Dankje, ik zal er z.s.m. foto's van plaatsen. Mag alleen morgen gelijk tot laat werken van de baas. Maar ja, laat ik daar maar even niet over klagen voorlopig :grin:.
 

Spaced

Senior Member
Vandaag contact gehad met de leasemaatschappij, en de bevestiging dat 'ie vandaag (pas :( ) besteld is.

Nu nog een week of 8 geduld hebben :( tot halverwege of eind april zelfs) hoop dat ik 'm voor de meeting heb ...
 

van inkel

Forumguru
Morgen de Dyson uitmesten en een keer stofzuigen en poetsen, Zondag mag ie voor de deur staan, maandag nog ff mee naar de bouw en dan het laatste ritje naar de Skoda dealer. En dan eindelijk weer een fijne auto.
 

Spaced

Senior Member
Zou ik je om een gunst mogen vragen? Zou je wat plaatjes van de dash willen schieten? Ik kan nergens op the internetz fatsoenlijke foto's van de klokkenwinkel vinden (dot matrix etc). Ben erg benieuwd :)
 

Ed Superb

Nieuw lid
Het ongeduldig zijn is voorbij! Wat een heerlijke auto is het. Tot nu toe bijna alleen nog maar zakelijke kilometers gemaakt maar dat mag de pret niet drukken.
 

Bijlagen

  • Klein.jpg
    Klein.jpg
    97,8 KB · Weergaven: 65
  • klein II.jpg
    klein II.jpg
    97,1 KB · Weergaven: 70
Bovenaan Onderaan