Nog 1 nachtje slapen: aflevering Superb Combi

daedalus

Nieuw lid
Ha, duidelijk!
De ambition bestaat niet in België, ik kon de moon velgen wel kiezen zonder meerprijs op de Greenline, ter vervanging van de standaard Spectrum velgen. Dat heb ik ik niet gedaan, ik vind meer en fijnere spaken mooier. Maar goed, ieder zijn keuze :)

ik ben van belgie en ik heb toch een superb met ambition uitrustingsniveau besteld, dus deze bestaan wel degelijk in belgie.
en imo zijn de spectrum velgen die ik ook heb besteld mooier dan de moon velgen.
binnen 3weken heb ik mijn superb combi :)
 
ik ben van belgie en ik heb toch een superb met ambition uitrustingsniveau besteld, dus deze bestaan wel degelijk in belgie.
en imo zijn de spectrum velgen die ik ook heb besteld mooier dan de moon velgen.
binnen 3weken heb ik mijn superb combi :)

daedalus, ook ik vind de spectrum-velden erg mooi. Mooier idd dan de Moon's of de meeste spaakmodellen. Kwestie van smaak natuurlijk. Maar ik ben er erg blij mee (en jij dus ook:)
 

Dinobe

Nieuw lid
Hmm, er bestaat wel de Ambiente versie, deze komt standaard met de Spectrum velgen.
Ik heb nog niet echt kunnen kijken of de Nederlands "Ambition" overeen komt met de Belgisch "Ambiente"
 

Ericw

Forumguru
Nogmaals ik zie het wel als het beter weer is en de caravan naar de stalling gaat.
Wordt vervolgd.

Nou gisteren was het dan zover: weinig wind en de caravan moest naar de stalling.
Vooraf eerst de achterbanden op de voorgeschreven druk gebracht: 3,2Bar (!)

Vervolgens caravan erachter gekoppeld en de snelweg op. Het voelde al een heel stuk beter dan afgelopen maandag. Uiteindelijk "even" doorgetrokken naar de 110km/h en daar een paar km op vastgehouden.
Voelde goed aan, lag er strak achter. Haalt (net) het stabiele nivo van m'n vorige Passat Variant niet, maar is volgend jaar goed te doen naar Z-Frankrijk :laugh:
Vooralsnog dus geen hulpveren in de planning.
 

superb2011

Nieuw lid
Bluetooth

Nog een paar dagen en ik ga ook mijn nieuwe superb combi ophalen.

Is er iemand die ervaring heeft met een fiscon module op een amundsen+?
 
Bovenaan Onderaan