Nieuwe Update SW330 voor Fabia 4, Karoq , Kodiaq , SuperB 4

Vinzenth

Nieuw lid
Gister ota update voor Karoq uitgevoerd. Nog steeds heb ik problemen met CarPlay.. Helaas dus nog niet opgelost
 
Alles volledig voor eigen risico! Ik kan uiteraard wel vertellen hoe ik het gedaan heb en wat voor mij werkte, maar kijk zelf vooral goed hoe het bij jou zit en doe alles rustig aan stap voor stap.

Ik heb zelf deze handleiding aangehouden. Ze gebruiken hier een SD-kaart, ik heb geen SD-kaartlezer en heb dus een USB-C stick gebruikt, maar het principe is hetzelfde:


De software is te downloaden via https://mibsolution.one/ gebruikersnaam: “guest” en wachtwoord: “guest”. De downloadsnelheid is niet best dus je bent even een avondje zoet. Als je ingelogd bent staan in de map MQB solution de diverse softwareversies, in het filmpje staat uitgelegd hoe je zoekt welke versie voor jouw radio te gebruiken is.

Dan de software downloaden en uitpakken op de USB stick, en daarmee naar de auto toe.

Ik zat zelf op versie 306 en heb versie voor versie ge-update, dus eerst naar 308, toen naar 324 en toen naar 330.

Succes!
 

Rainesh

Forumguru
Update naar 324 was niet nodig.

Belangrijk: gebruik van mibsolution is geheel op eigen risico. Heb al genoeg units moeten herstellen omdat firmware niet volledig was of corrupt.
 

Chic

Nieuw lid

Alexander68

Senior Member
Rainesh heeft mij systeem geüpdatet naar volle tevredenheid tor nu toe... nou ben ik wat vergeten te vragen bedenk ik me....

Ik heb nu carrousel iconen zwart wit ,Jet liefste heb ik gekleurde tegels...maar kan ik ook gewoon. Tegels krijgen desnoods zwart wit of is dat onmogelijk? Tegels werkt voor mij sneller voor mijn gevoel
 
Bovenaan Onderaan