Nieuwe Update SW330 voor Fabia 4, Karoq , Kodiaq , SuperB 4

Ik heb niet eens een pc dus kan eigenlijk niets op usb zetten. Op m’n werk is alles ultra beveiligd dus daar gaat dat ook niet.
 

Skivo

Donateur
Vanavond Kodiaq 2021 Amundsen MIB3 upgrade naar SW330 gedaan. Nadat deze klaar was kreeg ik na reboot ook meteen nog wat OTA updates voorgeschoteld. Na ruim kwartier alles gereed. Nog geen grote verschillen ontdekt
 
Waar heb je deze update gedownload? Begin toch ook een beetje nieuwsgierig te worden, Apple CarPlay verbreekt soms plotseling de verbinding en verwacht dat dit met een update verholpen is.
 
Hmm dat zou ik even op moeten zoeken en kan ik je later laten weten. Kun jij mij de update dan toesturen of weet je waar die te downloaden is?
 

Antera

Donateur
Waar heb je deze update gedownload? Begin toch ook een beetje nieuwsgierig te worden, Apple CarPlay verbreekt soms plotseling de verbinding en verwacht dat dit met een update verholpen is.

Dit is weg na de update. Heb er al diverse gedaan en tot op heden zijn die verleden tijd
 
Ja sorry misschien ligt het aan mij en ben ik degene die het niet helemaal snapt. Ik weet dat jij en Rainesh een bedrijf hierin hebben en ik jullie kan benaderen om een afspraak te maken en langs te komen, maar daar heb ik helemaal geen zin in joh. Ik begrijp uit de post van @Skivo dat hij deze update zelf gedaan heeft en stel alleen de simpele vraag waar ik deze update zelf kan vinden. Of is dit iets wat ik niet zelf hoor te doen?
 

Alexander68

Senior Member
Morgen bij rainesh langs voor update van systeem en meteen maar de kaarten, zal vast goed komen het is eigenlijk jammer dat skoda hier vrij laks mee om gaat.
 

Antera

Donateur
Ja sorry misschien ligt het aan mij en ben ik degene die het niet helemaal snapt. Ik weet dat jij en Rainesh een bedrijf hierin hebben en ik jullie kan benaderen om een afspraak te maken en langs te komen, maar daar heb ik helemaal geen zin in joh. Ik begrijp uit de post van @Skivo dat hij deze update zelf gedaan heeft en stel alleen de simpele vraag waar ik deze update zelf kan vinden. Of is dit iets wat ik niet zelf hoor te doen?

Het spijt me maar jij vraagt waar ik hem kan downloaden en ik vraag je om daarvoor een PB te sturen. Geen idee waar jij het idee hebt dat je ervoor langs moet komen? Maar even goede vrienden ;)
 

Skivo

Donateur
Zal nog een poging wagen. Hopelijk nu wel zichtbaar. Amundsen MIB3. Zat op SW270 --> SW308 --> SW324 --> SW330.
 

Bijlagen

  • SW330_1.png
    SW330_1.png
    1,3 MB · Weergaven: 37
  • SW330_2.png
    SW330_2.png
    1,4 MB · Weergaven: 38
  • SW330_3.png
    SW330_3.png
    1,4 MB · Weergaven: 37

Alpha

Donateur
Ik zal het eens voorleggen bij de commissie. Ze zaten op versie 0278 en zijn paar weken terug op 0324 aangeland omdat de navi bagger traag was met opstarten.

Dankjewel voor de check iig!
 
Bovenaan Onderaan