Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

fastpeter

Forumguru
Kan je zeggen rijd echt perfect zeker met dcc voordeel om demping harder of zachter te zetten echter wordt hij absoluut niet stug werkt perfect progressief
Alles schuift opeen stap comfort was te week is nu zijn Franse gewiebel kwijt en op Sport zeker niet te hard werk super directer sturen en snaar strak in de bochten geen koets rol meer te voelen
Je moet het ervaren maar dit is voor elke superb te kers op de taart
 

fastpeter

Forumguru
De set voor de niet 4x4 is er ook al dat is in Duitsland in de fabriek op een superb ontwikkeld die set was er eerder dan onze 4x4 ben gewoon hier de eerste op het forum en ook nog eens 4x4
Kortom de vóór veer is bij alle modellen gelijk achter ook behalve de 4x4 is achter anders

Aslasten is tot bepaald Max gewicht als jij er alleen of met 5 man in zit moet het ook voldoen
De verlagings verren zijn progressief dus niet stug bij lichte belasting maar meer hoe zwaarder belast
Origineel zijn ze lineair dus altijd het zelfde dit maakt het eibach set zo goed
Doen meer merken echter eibach maakt voor 80procent van alle merken ook de verren en verkoopt men die onder dat merk zijn naaM los van de imitatie merken met slecht staal etc die zijn na 1 jaar de helft nog lager en demping gaat er aan
 
Laatst bewerkt:
Kijk het bewijs in een woord super te gek eibach al onder al mijn auto's gehad en net als onze Skoda octavia Rs bij mark ( forum @Antera) @Antera van lowering weer laten verlagen en dit is de eerste 4x4 in n.l. Het tijd bizar strak
Standaard echt al redelijk goed nu bizar perfect
Maar we gaan nu snel rijden ritje de eiffel in om een potje te sturen verslag volgt

Auto rondom nog 2 tot 2,5 cm gezakt heb je geen dcc is het 35 30 laatste waarde is achter
Mark wederom top geregeld en tevens voor alle vag com tweaks je bent echt een vak man

Iets meer leestekens zou fijn zijn (op al je berichten). Ziet er verder goed uit!
 

fastpeter

Forumguru
Was lekker lui van uit het bed op de smartphone aan het tikken maar zelfs dit forum werkt echt perfect op de iphone foto of video upload van uit je filmrol.
Zo nu naar duitsland spreek jullie later
 

Antera

Donateur
Goed om te horen dat je weer tevreden bent @fastpeter. Het aslastenplaatje zit wel degelijk in de auto maar kwam gisteren tot de conclusie dat ze die op een stomme plek hebben geplaatst. hij zit precies op de scheiding van de rechter voor en achter portier. Je kan hem amper zien maar hij zit er wel

@MennoW ook voor de niet 4x4 is er een set. Met eenzelfde verlaging als de auto van Peter en natuurlijk met dezelfde rij eigenschappen. Verlaagt 35/30mm en kost € 199 excl montage. Je moet dan idd wel even de aslasten hebben van de voorzijde tot 1070kg of tot 1100KG

PS @fastpeter wat rijd dat lekker. Mocht je hem ooit eens beu raken :-)
 

Antera

Donateur
Aslastenplaatje in de auto is het beste die geeft 100% de juiste warde aan. De Sets voor de S3 combi zijn nog in de TEST fase. Alleen voor de hatchback zijn er op dit moment sets leverbaar
 

EGorseling

Senior Member
Aslastenplaatje in de auto is het beste die geeft 100% de juiste warde aan. De Sets voor de S3 combi zijn nog in de TEST fase. Alleen voor de hatchback zijn er op dit moment sets leverbaar

Met 100% bedoel je dezelfde 100% die autofabrikanten hanteren bij emissietesten? :deuk:

Sorry flauw grapje, maar ik vond hem wel leuk :D
:ot::bloos:
 

Tassin

Forumguru
Die software wordt ontwikkeld door ... Bosch. En die ontwikkelen echt niet alleen voor VW. Maw alle constructeurs kunnen over die software beschikken. Maar andere constructeurs activeren die software mogelijk niet. Of weten het beter te verbergen.
 
Bovenaan Onderaan