Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

Blackokkie2

Forumguru
Heb de dealer gemaild en ook heel snel antwoord gekregen. Bleek dat de jongen al een maand lang heel erg zijn best aan het doen is om mijn vraag te beantwoorden. Heeft bij Pon geïnformeerd, is nagegaan of er losse gordels te bestellen zijn, etc. Kortom hij heeft echt zijn best gedaan.....heeft het alleen niet aan mij terug gekoppeld want wilde een definitief antwoord kunnen geven. Dankzij Tuulster en LexLichtmetaal is de liefde met de dealer weer opgebloeid :yeehaa::maakmegek:
Bij de dealer in Almere staat een S3 met beige bekleding en beige gordels, buitenkleur is 1 van de vijftig tinten grijs waarin de S3 te verkrijgen is.

Dewinteb

Actief lid
Als het goed is zijn er inmiddels Hb eigenaars met het 'simply clever' pakket aan het rijden.

Nu ben ik benieuwd of de electrische achterklep voorzien is van de 'magische voetbediening' ??

3deskoda?

Senior Member
In BE staat de virtual pedal ook met simply clever pack nog bij de beschikbare opties in de configurator. Denk dus van niet.

esther

Forumguru
Bij de dealer in Almere staat een S3 met beige bekleding en beige gordels, buitenkleur is 1 van de vijftig tinten grijs waarin de S3 te verkrijgen is.
Mooi bericht....ik heb niet 1 van de vijftig tinten grijs, maar bruin!!! Zal het eind resultaat na mijn vakantie zien!!! Hopelijk beige...net als de auto in Almere
:arghh::arghh:

MennoW

Forumguru
Hangt ook weer van de uitvoering af, bij de Style BL zit er wel een virtualpedal in standaard als ik het goed heb.

esther

Forumguru
Mooi bericht....ik heb niet 1 van de vijftig tinten grijs, maar bruin!!! Zal het eind resultaat na mijn vakantie zien!!! Hopelijk beige...net als de auto in Almere
:arghh::arghh:

Kreeg vandaag bericht van zowel de Nederlandse als Tsjechische klantenservice dat er met een beige interieur beige gordels horen!! Dubbele bevestiging van Skoda.....moet goed komen zou ik zo zeggen!!! :yeehaa::tegek::yeehaa:

Blackokkie2

Forumguru
b_631.jpg

Deze bedoel je @esther ?

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan