Bij de dealer in Almere staat een S3 met beige bekleding en beige gordels, buitenkleur is 1 van de vijftig tinten grijs waarin de S3 te verkrijgen is.Heb de dealer gemaild en ook heel snel antwoord gekregen. Bleek dat de jongen al een maand lang heel erg zijn best aan het doen is om mijn vraag te beantwoorden. Heeft bij Pon geïnformeerd, is nagegaan of er losse gordels te bestellen zijn, etc. Kortom hij heeft echt zijn best gedaan.....heeft het alleen niet aan mij terug gekoppeld want wilde een definitief antwoord kunnen geven. Dankzij Tuulster en LexLichtmetaal is de liefde met de dealer weer opgebloeid![]()
Mooi bericht....ik heb niet 1 van de vijftig tinten grijs, maar bruin!!! Zal het eind resultaat na mijn vakantie zien!!! Hopelijk beige...net als de auto in AlmereBij de dealer in Almere staat een S3 met beige bekleding en beige gordels, buitenkleur is 1 van de vijftig tinten grijs waarin de S3 te verkrijgen is.
Precies wat @Tuulster en @3deskoda? zeggen: Simply Clever is exclusief Virtual Pedal.Als het goed is zijn er inmiddels Hb eigenaars met het 'simply clever' pakket aan het rijden.
Nu ben ik benieuwd of de electrische achterklep voorzien is van de 'magische voetbediening' ??
Mooi bericht....ik heb niet 1 van de vijftig tinten grijs, maar bruin!!! Zal het eind resultaat na mijn vakantie zien!!! Hopelijk beige...net als de auto in Almere
![]()
Lossen we op.....leuk hoesje erover heen haken....kan ik meteen met de wc-rolhouder voor de achterplank aan de slag!!! Moet dan ook nog wel een beige hondje met knikhoofd vinden.....IK denk dat het een super interieur wordtDe hoehetendiedingendiejeindegordelslotenklikt waren dan weer wel zwart
Fantastisch....dat issem!!!! Wordt echt een sjieke auto hoor
Want? Vind je de echte te groot?Zijn er al miniaturen op de markt van de S3 hatchback dat iemand weet?
Hahahahahaha......alleen een verkeerd petje.......