Tuulster
Forumguru
Vervelend dat je zo een ervaring hebt met je dealer, ook erg DOM van deze dealer overigens...... volgens mij nog steeds geen vetpot in de nieuwe auto handel......

Ja klopt, ik had de zonneschermen uitstaan, daardoor vallen ze nog donkerder uit.@@Rolandd! Bedankt voor je review. Leuk te lezen dat de auto meer dan bevalt. Hele mooie foto's trouwens ben blij te zien dat mijn keuze voor de kleur en velgen precies goed waren.
Waar ik tevens benieuwd naar ben, zijn de ramen op de foto's zo donker door de optie sunset of komt dat door de zonneschermen??
- ACC: Ge-wel-dig! Geen goede verhalen over gehoord en dat komt misschien omdat eerdere generaties van ACC niet goed werkten, deze wel!
- Interieur verlichting: in de Ambition BL alleen bij de voeten maar niet in het plafond. Een domper wat mij betreft. Moet wat mij betreft in dit segment standaard erin en niet optioneel alleen verkrijgbaar bij een Style. Zelfs mij O2 had het erin. De S2 ook standaard en mijn vorige 508SW had het ook. Gewoon één of twee licht schijnende ledjes in het plafond voor een klein beetje licht in het interieur.
- Onderstel: Ik heb niet gespeeld met de DCC opties tijdens mijn korte testrit dus ik weet het verschil niet. Mijn mening is dat het standaard onderstel prima is. Lekker comfy voor lange ritten. Bonken heb ik niks van gemerkt.
ACC ervaringen heb ik hier al eerder gedeeld, dat werkt echt als een trein. Je moet wel even vertrouwen krijgen in het systeem (en boven de 160 km/uur doet ie het niet meer, terecht ook).
Vervelend dat je zo een ervaring hebt met je dealer, ook erg DOM van deze dealer overigens...... volgens mij nog steeds geen vetpot in de nieuwe auto handel......Je zou zeggen dat ze zuinig op hun klanten moeten zijn......
Ik had in een eerdere post al gemeld dat er in (waar anders) Duitsland wel een keuze is in snelheid tot waar de ACC werkt, namelijk tot 160 of tot 210 km/u. http://www.skodaforum.nl/forum/i/het-grote-superb-iii-combi-topic.25973/page-7#post-528762
Het definitieve antwoord heeft hij dus nog niet als ik dit lees.....Heb de dealer gemaild en ook heel snel antwoord gekregen. Bleek dat de jongen al een maand lang heel erg zijn best aan het doen is om mijn vraag te beantwoorden. Heeft bij Pon geïnformeerd, is nagegaan of er losse gordels te bestellen zijn, etc. Kortom hij heeft echt zijn best gedaan.....heeft het alleen niet aan mij terug gekoppeld want wilde een definitief antwoord kunnen geven. Dankzij Tuulster en LexLichtmetaal is de liefde met de dealer weer opgebloeid![]()
Hij weet het wel maar hij wil dat @esther zo vaak mogelijk langskomt.Het definitieve antwoord heeft hij dus nog niet als ik dit lees.....
Het geheim van de liefde is ook hier weer COMMUNICATIE![]()
Nou ik hoop dat het meer is dan een paar 1tjes en 0letjes, bv een sterkere laser of zoiets. Ik zelf rij vrij vaak op de A31 in Duitsland en daar rijden de meeste met mij zo rond de 165 a 170km/u en dan zou je dus met de standaard ACC tekort komen, dus ik zou zeker interesse hebben bij aankoop S3 (die ik wss toch al in Dld zou kopen)355 euro om wat 1tjes en 0letjes om te zetten met de computer?
Ja Esther, pas maar op, strak is t afleveren pas op Valentijnsdag.....in 2016@Tuulster en @Blackokkie2 ........eindelijk het geheim van de dealer ontdekt....ik maar denken dat hij z'n best niet deed.....is het gewoon liefde
Wat een paar autogordels al niet kunnen doen![]()
Oh oh....daar had ik even niet aan gedachtJa Esther, pas maar op, strak is t afleveren pas op Valentijnsdag.....in 2016