Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

esther

Forumguru
@Tuulster Is jammer ja......maar aan de andere kant....is eigenlijk een luxe probleem. Maar ik loop toch wel wat harder voor m'n klanten.....
Daarom mag ik in zo'n mooie auto rijden......en hij mag hem alleen maar verkopen :maakmegek::maakmegek:

tritus

Senior Member
Deze staat in Utrecht. Is precies zoals ik hem besteld heb op de velgen na. Met ivory leren bekleding en ivory gordels! Als het goed is rijd hij volgende week de fabriek uit.

Ben overigens wel erg benieuwd naar het sport onderstel, want daar heb ik nog niets over gevonden op internet.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 135
  • image.jpg
    image.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 133
  • image.jpg
    image.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 122
@Rolandd! Bedankt voor je review. Leuk te lezen dat de auto meer dan bevalt. Hele mooie foto's trouwens ben blij te zien dat mijn keuze voor de kleur en velgen precies goed waren.
Waar ik tevens benieuwd naar ben, zijn de ramen op de foto's zo donker door de optie sunset of komt dat door de zonneschermen??

Rolandd

Actief lid
@@Rolandd! Bedankt voor je review. Leuk te lezen dat de auto meer dan bevalt. Hele mooie foto's trouwens ben blij te zien dat mijn keuze voor de kleur en velgen precies goed waren.
Waar ik tevens benieuwd naar ben, zijn de ramen op de foto's zo donker door de optie sunset of komt dat door de zonneschermen??
Ja klopt, ik had de zonneschermen uitstaan, daardoor vallen ze nog donkerder uit.
Als je ze alle drie uit heb staan (ook die van de hoedenplank) kan je praktisch onmogelijk naar binnen kijken!

Bakkertje

Forumguru
- ACC: Ge-wel-dig! Geen goede verhalen over gehoord en dat komt misschien omdat eerdere generaties van ACC niet goed werkten, deze wel!

- Interieur verlichting: in de Ambition BL alleen bij de voeten maar niet in het plafond. Een domper wat mij betreft. Moet wat mij betreft in dit segment standaard erin en niet optioneel alleen verkrijgbaar bij een Style. Zelfs mij O2 had het erin. De S2 ook standaard en mijn vorige 508SW had het ook. Gewoon één of twee licht schijnende ledjes in het plafond voor een klein beetje licht in het interieur.

- Onderstel: Ik heb niet gespeeld met de DCC opties tijdens mijn korte testrit dus ik weet het verschil niet. Mijn mening is dat het standaard onderstel prima is. Lekker comfy voor lange ritten. Bonken heb ik niks van gemerkt.

ACC ervaringen heb ik hier al eerder gedeeld, dat werkt echt als een trein. Je moet wel even vertrouwen krijgen in het systeem (en boven de 160 km/uur doet ie het niet meer, terecht ook). Overigens nu tijdelijk een leenauto waar het (uiteraard) niet opzit dan moet je toch weer even omschakelen. Moest gelijk denken aan die reclame van VW, Oh, remt deze niet vanzelf? Dat geldt ook voor de auto hold functie, was toch even schrikken toen de auto voor het verkeerslicht weer begon te rollen

Qua verlichting, in de nieuwe hemelunit zitten geen ledjes meer, ook niet in mijn Highline Passat. Wel jammer inderdaad, wie gaat iemand dit ooit nog zelf verzinnen.

Het onderstel, grmbl, dat is bij mijn Passat nog steeds een punt van ergernis.. Goed om te lezen dat je er geen problemen mee hebt, maar dat kan wellicht ook door de DCC komen. Maar ik heb nog hoop er zijn diverse verbeteracties aangekondigd voor mijn Passat..

Veel veilige km-ers nog!

KJvO

Forumguru
Laatst bewerkt:

esther

Forumguru
Vervelend dat je zo een ervaring hebt met je dealer, ook erg DOM van deze dealer overigens...... volgens mij nog steeds geen vetpot in de nieuwe auto handel......:cry: Je zou zeggen dat ze zuinig op hun klanten moeten zijn......

Heb de dealer gemaild en ook heel snel antwoord gekregen. Bleek dat de jongen al een maand lang heel erg zijn best aan het doen is om mijn vraag te beantwoorden. Heeft bij Pon geïnformeerd, is nagegaan of er losse gordels te bestellen zijn, etc. Kortom hij heeft echt zijn best gedaan.....heeft het alleen niet aan mij terug gekoppeld want wilde een definitief antwoord kunnen geven. Dankzij Tuulster en LexLichtmetaal is de liefde met de dealer weer opgebloeid :yeehaa::maakmegek:

Bakkertje

Forumguru
Al zou je de acc tot 210 kunnen gebruiken dan is het nog niet echt verantwoord als je het mij vraagt.
Het systeem maakt dat je ontspannen kunt cruisen en met dergelijke snelheden vind ik dat je gewoon 200% bij de les moet zijn..

Tuulster

Forumguru
Heb de dealer gemaild en ook heel snel antwoord gekregen. Bleek dat de jongen al een maand lang heel erg zijn best aan het doen is om mijn vraag te beantwoorden. Heeft bij Pon geïnformeerd, is nagegaan of er losse gordels te bestellen zijn, etc. Kortom hij heeft echt zijn best gedaan.....heeft het alleen niet aan mij terug gekoppeld want wilde een definitief antwoord kunnen geven. Dankzij Tuulster en LexLichtmetaal is de liefde met de dealer weer opgebloeid :yeehaa::maakmegek:
Het definitieve antwoord heeft hij dus nog niet als ik dit lees.....

Het geheim van de liefde is ook hier weer COMMUNICATIE :deuk::jaja:

KJvO

Forumguru
355 euro om wat 1tjes en 0letjes om te zetten met de computer?
Nou ik hoop dat het meer is dan een paar 1tjes en 0letjes, bv een sterkere laser of zoiets. Ik zelf rij vrij vaak op de A31 in Duitsland en daar rijden de meeste met mij zo rond de 165 a 170km/u en dan zou je dus met de standaard ACC tekort komen, dus ik zou zeker interesse hebben bij aankoop S3 (die ik wss toch al in Dld zou kopen)

Correctie/aanvulling ik bedoelde de radar ipv laser, wellicht een andere betere duurdere radar, bij VW zie je voor de verschillende modellen een andere topsnelheid: http://en.volkswagen.com/en/innovat...lossary/automatische_distanzregelung_acc.html

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan