Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

Mooie samenstelling maar bus line die dus besteld hebt is met amundsen ipv columbus. Je schrijft namelijk fijn Groter scherm maar heeft je bestelde uitvoering niet. Ik weet niet alleen scherm grootte het verschil is tussen anundsen en columbus

@superbmisschienzogeknogni Als ik je reactie (na enig herlezen) goed begrijp, heb jij de folder blijkbaar nog niet gelezen. Het Businessline pakket bevat Columbus (8") en geen Amundsen (6,5").

Matthijsss

Nieuw lid
Zojuist bij noordhoek in den bosch geweest. Hier staat ook de bus grey in de style uitvoering met zwart stoffen bekleding en de 19 inch Sirius velgen. Een schitterende wagen. 2.0 TDI 150 pk.

Ik lees inmiddels veschillende keren dat zwart niet mooi gevonden wordt op dit forum. Toch ben ik blij met mijn keuze voor zwart, ondanks dat ik bus grey erg mooi vind, lijkt zwart nu bij de s3 wat schaarser te worden op de wegen en dat bevalt me wel.

@DieselB volgens mij is die optie draadloos smartlink terwijl de standaard smartlink via kabel werkt. Correct me if I'm wrong...

EDIT
Zie nu in de vernieuwde prijslijst dit staan:

Smartlink met wireless Rear Seats Entertainment App 1
1 Alleen mogelijk in combinatie met Navigatie Columbus

Geen idee die 80 euro optie nu alleen de Rear Seats Entertainment App bevat aangezien de Columbus al standaard Smartlink heeft, maar deze optie lijkt alleen icm columbus te leveren zijn.

Ik weet het niet hoe het zit, enige dat ik weet dat Apple pas vanaf IOS 9 draadloos zou kunnen werken met Smartlink.

Enig idee wat het verschil is bij skoda tussen Smartlink en mirrorlink? Wat zit er standaard op de Amundsen en wat kan ik er nu wel mee en wat niet?

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    263,4 KB · Weergaven: 27
  • image.jpg
    image.jpg
    348 KB · Weergaven: 26

Altos

Banned
Mirrorlink is pre-MY2016 en smartlink is vanaf week 22(?correct me if im wrong)dus My2016 en alle aanpassingen die daarbij horen.
Smartlink herbergt apple play en android auto.

CDK

Forumguru
Ik hoorde dat Rijnwoud een witte 1.6 TDI als demo (proefrit) heeft staan.
Weet alleen niet precies welke witte, laser/moon/candy?
Heb er vandaag in gereden :) Hij was wit en afgezien van de motor reed hij prima, maar in september komt de echte demo ;) Een S3C 2.0 TSI 280pk L&K Wat geen enkele dealer doet flikken ze bij Rijnwoud gewoon weer :thumbsup:Ik ben al uitgenodigd voor de proefrit :jaja:

CDK

Forumguru
Bestellen???? Als die demo in September echt heel goed zou bevallen sluit ik niets uit, maar voorlopig ben ik content met wat ik nu heb ;)

superbia

Forumguru
Vandaag ook proefgereden bij A-Point in Amsterdam en zoals beloofd ook wat foto's gemaakt van de showroom auto's.

Quartz grey
full

full

full

Business grey
full

full

Ik ben echt positief verrast door Quartz grey, helemaal de combinatie met de 19" Sirius velgen is het echt prachtig!
De auto waarin ik proef heb gereden is de zwarte 2.0tdi 150pk style business line, hiervan zijn eerder al foto's geplaatst. Deze was voorzien van zwart lederen bekleding, dat is ook erg fraai. Die gaat ook nog even in de overweging. De standaard Style bekleding ziet er ook netjes uit en lijkt prima bestand tegen de kids. :thumbsup:

[Edit] Mhh excuus voor de gedraaide afbeeldingen, ik snap niet helemaal hoe dat kan. Op OneDrive lijken de staande foto's goed. :arghh:
[Edit2] Nu via Google Foto's, zijn ze nu voor iedereen zichtbaar?
[Edit3] Ik heb de foto's geupload in de gallery van het forum, nu moet het werken. Toch... :dankje:

Laatst bewerkt:
Vandaag ook proefgereden bij A-Point in Amsterdam en zoals beloofd ook wat foto's gemaakt van de showroom auto's.

Business grey:
20150627_115526%201.jpg

20150627_115046.jpg

20150627_115040.jpg

Quartz grey:
20150627_115033.jpg

20150627_115013.jpg

20150627_115148.jpg

Ik ben echt positief verrast door Quartz grey, helemaal de combinatie met de 19" Sirius velgen is het echt prachtig!
De auto waarin ik proef heb gereden is de zwarte 2.0tdi 150pk style business line, hiervan zijn eerder al foto's geplaatst. Deze was voorzien van zwart lederen bekleding, dat is ook erg fraai. Die gaat ook nog even in de overweging. De standaard Style bekleding ziet er ook netjes uit en lijkt prima bestand tegen de kids. :thumbsup:

[Edit] Mhh excuus voor de gedraaide afbeeldingen, ik snap niet helemaal hoe dat kan. Op OneDrive lijken de staande foto's goed. :arghh:
@superbia fotos worden niet goed geladen:sterretjes:

Antera

Donateur
Vandaag ook een SuperB mee gehad de 2.0tdi met nagenoeg alle opties a € 45.000. Moet zeggen wat rijd het heerlijk en is er weer over veel nagedacht. Ondanks dat hij maar 3 cm langer is en iets breder dan de oude is er over de indeling niks te zeuren. Waar je ook gaat zitten overal zit er genoeg ruimte. De kofferbak daar kan je bij een bank overal makkelijker al het geld kwijt.

Het losse lampje in de kofferbak nog steeds aanwezig net als diverse haakjes en andere benodigdheden voor tassen of andere zaken vast te leggen.

Het witte leer in deze auto was heerlijk. Niet te hard en lekker soepel voor vele kmterse zit genot. De Dcc doet ook feilloos zijn werk. In comfort is de auto eigenlijk maar een dweil en niet fijn om mee te rijden. Na inschakelen op Sport was het ineens wel een hele andere wereld. Direkt op het gas, rem en sturen is direkt zonder nadenken.

Heb ik nog een min puntje gevonden. Ja zeer de binnenspiegel is maar iel tov de auto zoals alles is. Is dit een nadeel nee zeer zeker niet het zorgt er bij lange mensen wel voor dat je alsnog voldoende zicht houd op alles voor je maar ook nog steeds goed achteruit kan kijken.

20320_10205942179187476_8034633635567069910_n.jpg

11666250_10205942179427482_4734872880523403946_n.jpg

11403237_10205942179587486_910151677725666743_n.jpg

1510595_10205942179907494_8568150212679482850_n.jpg

11402720_10205942180307504_8165918610636371019_n.jpg

Is dit echt Skoda en is deze het waard: Zeg ik volmondig JA. Dit blijkt ook wel uit het feit dat de Skoda dealer in breda er nog 7 kan verkopen en daarna zijn er geen meer die geleverd gaan worden dit jaar en kom je op de wachtlijst te staan. BMW X5, Porsche , Mercedes en zelfs jaguar rijders hebben gekozen voor de Superb. Reden waarom dat spreekt wel voor zich. Skoda is niet meer het ondergeschoven kindje maar behoort zeker tot de top. Kwa prijs/kwaliteit en alle opties is deze beduidend goedkoper en rijd al dan niet beter dan eerder genoemde merken.

Amen

Bovenaan Onderaan