Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

Mooi artikel in het Duitse forum komt erop neer dat het dynamische rijpakket moet gekozen worden omdat de wegligging heel slecht is, vage besturing, zou Skoda toch een fout hebben gemaakt. Alle test video blijken in sportmodus te zijn gefilmd. Ben benieuwd naar vervolg

Leuk die foto's op die trailer. Ze worden steeds mooier. Vandaag bij de dealer geweest. Bestellingen van deze week worden in week 40 uitgeleverd. de combi een week later.

Tuulster

Forumguru
Vandaag duidelijkheid gekregen; auto gaat besteld worden :cheer::cheer::cheer:

Skoda Superb (5-deurs) 1.6 TDI 120 PK, handgeschakeld

• Uitvoering: Style Businessline
  • Kleur: Business Grey
Extra opties:
  • Leder-Alcantara bekleding
  • 19 inch Phoenix velgen (zilver)
  • Panoramisch glazen schuif-/kanteldak
  • Led interieur pakket
  • Sunset
  • Verwarmbare stoelen en achterbank
Zo blij als een klein kind :D:yeehaa:

In de praktijk gaat dat er zo uitzien:

upload_2015-6-4_20-29-32.png

upload_2015-6-4_20-29-46.png

upload_2015-6-4_20-30-5.png

Der Einser

Forumguru
Vandaag duidelijkheid gekregen; auto gaat besteld worden :cheer::cheer::cheer:

Skoda Superb (5-deurs) 1.6 TDI 120 PK, handgeschakeld

• Uitvoering: Style Businessline
  • Kleur: Business Grey
Extra opties:
  • Leder-Alcantara bekleding
  • 19 inch Phoenix velgen (zilver)
  • Panoramisch glazen schuif-/kanteldak
  • Led interieur pakket
  • Sunset
  • Verwarmbare stoelen en achterbank
Zo blij als een klein kind :D:yeehaa:

In de praktijk gaat dat er zo uitzien:

Bekijk bijlage 38616

Bekijk bijlage 38617

Bekijk bijlage 38618

Dikkkkk !

Tuulster

Forumguru
Klopt! Grijs is mijn kleur..... al heel lang. (dit gaat grijs nummer 4 worden :thumbsup:)

Ik vind Quartz Grey te donker en op één of andere manier niet mooi uitkomen op de auto en Briljant Silver te licht, dusssss....: Business Grey it is!

superbia

Forumguru
Mooie versies heren! Het grote wachten kan beginnen Ik durf het toch nog niet aan blind te bestellen, mog even geduld hebben tot de proefrit...

Tuulster

Forumguru
Ik heb er een middag omheen gedraaid op de AutoRAI, auto wordt in de media zeer enthousiast ontvangen, ben zeer tevreden met mijn huidige SUB II en de auto heeft veel, heel veel overeenkomsten met de gelauwerde VW Passat.....

Ik durf het wel aan hoor.:jaja::D

Bakkertje

Forumguru
Ik zou extra aandacht besteden aan het onderstel. Mijn Passat, de golf 7 en schijnbaar ook de s3 hebben last van bonken/klapperen. Even een weg opzoeken met een verzonken put of een dwarsrichel over de weg en daar overheen rijden..
Overigens is dat nog geen garantie de passat waar ik mijn proefrit in had deed het niet, de geleverde uiteindelijk wel..

Bovenaan Onderaan