Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

Altos

Banned
Eens! Wel wil ik iedereen (lease of geen lease) veel plezier wensen met de door hun bestelde S3!

EHS

Actief lid
@EHS, @Matthijsss, willen jullie je leaseprijzen delen met ons? En bij welke leasemaatschappij je besteld hebt?
Ik ben ook aan het kijken naar de S3 maar op de leaseplan site (geen leaseplan direct) staat de S3 nog niet.

Hier heb je niet zoveel aan.
Mijn werkgever is wat groter en heeft prijsafspraken met Athlon. Leaseprijs kwam op 940 incl brandstof, verzekering zonder eigen risico, vervangend vervoer, winterbanden, 48 maanden looptijd km max 40k/45k dacht ik.

Tuulster

Forumguru
Kunnen we een apart lease topic maken AUB ?
Ik word gek van al die lease vragen,.... gadverdamme:angry:

Helaas zal de realiteit zijn dat het nieuwe model eerst volop in de belangstelling staat van de "Leasert", gezien de toch wel hoge aanschafprijs, van een Superb, voor een privé rijder :nono:

Na verloop van tijd komen de eerste jong gebruikte op de markt die een stuk aantrekkelijker zijn voor de privé rijders; De kop is eraf! Dan kan je je hart ophalen, even geduld dus, komt goed! :troost::D

Laatst bewerkt:

Lilo

Nieuw lid
Weet niet of het helemaal on-topic is. (heb heel heerlijk niet de hele draad gevolgd:koffie:) maar de nieuwe Superb staat deze week tot en met 15 mei voor het eerst in de showroom.. Pon in Leusden om exact te zijn.
"Let wel: bezoek is enkel mogelijk tijdens reguliere openingstijden en uitsluitend onder begeleiding van een medewerker van uw dealerbedrijf.."
Dus dat, wie weet voor de enthousiasteling :angel:

RobinPaardekam

Actief lid
Bestelling geplaatst:

1.6 tDi Greentech Ambition Businessline, Brilliant Silver, 18" Modus velgen, sunset en panoramadak. Verwachte levertijd eind juli 2015. :yeehaa:

@EHS, @Matthijsss, willen jullie je leaseprijzen delen met ons? En bij welke leasemaatschappij je besteld hebt?
Ik ben ook aan het kijken naar de S3 maar op de leaseplan site (geen leaseplan direct) staat de S3 nog niet.

Mijn werkgever is wat groter en heeft prijsafspraken met Athlon. Leaseprijs kwam op 940 incl brandstof, verzekering zonder eigen risico, vervangend vervoer, winterbanden, 48 maanden looptijd km max 40k/45k dacht ik.

Mijn werkgever heeft leaseovereenkomst bij Technolease (Enschede). 40.000 km. per jaar, looptijd 48 maanden. Configuratie zoals beschreven komt op 820 per maand ex. brandstof.

Laatst bewerkt:

Gunner

Forumguru
Die prijslijst he... zijn de daar vermelde opties de enige die je kan kiezen? behalve wat velgen is er niets te upgraden? nee toch?

tritus

Senior Member
Inderdaad vreemd. Deze werd ook aangehouden door de dealer zelf bij het bestellen van mijn nieuwe superb.

Over 2 weken weet ik wanneer hij ongeveer geleverd gaat worden....

Gunner

Forumguru
meerprijs voor DSG vind ik wel bijzonder fors eigenlijk. voor diverse uitvoeringen zomaar 3500 euro.

Zelfs bij een Passat en een gemiddelde audi is dat zelfs nog goedkoper (900 euro voor een A3 en Passat 3200 euro)

Gunner

Forumguru
Ja, jammer genoeg wel.... toch wil ik die wel heel graag! :-)
Ja ik ook wel maar de portomonee moet het wel toelaten natuurlijk.

Een 1.8 TSI handgeschakeld is zelfs nog goedkoper dan de 1.4 150PK DSG. dan kies ik toch wel liever voor de eerste.

renver

Nieuw lid
Ik moet een automaat hebben. Als ik in de markt was voor een Superb, zou die €3500 voor mij een reden zijn om bijvoorbeeld naar een O3 te kijken (ongeveer €2300 voor een DSG). (edit) Ik hou niet van dat soort praktijken

Echt? O3 is toch wel een andere auto dan de S3... toch?

• Leuk
Waarderingen: CDK

renver

Nieuw lid
Over de DSG: ik heb nu een handgeschakelde Astra maar wil binnenkort overstappen naar de S3 DSG. Wat zijn de voordelen maar ook de nadelen van een DSG geschakelde auto? Hebben jullie nog tips voor mij?

Gunner

Forumguru
Lengteverschillen tussen de O3HB en S3HB vielen me allerzins mee..... prijs van de DSG dus niet alsmede de imho saaie kleuren die je kan kiezen.

Bovenaan Onderaan