@EHS, @Matthijsss, willen jullie je leaseprijzen delen met ons? En bij welke leasemaatschappij je besteld hebt?
Ik ben ook aan het kijken naar de S3 maar op de leaseplan site (geen leaseplan direct) staat de S3 nog niet.
Kunnen we een apart lease topic maken AUB ?
Ik word gek van al die lease vragen,.... gadverdamme![]()
@EHS, @Matthijsss, willen jullie je leaseprijzen delen met ons? En bij welke leasemaatschappij je besteld hebt?
Ik ben ook aan het kijken naar de S3 maar op de leaseplan site (geen leaseplan direct) staat de S3 nog niet.
Mijn werkgever is wat groter en heeft prijsafspraken met Athlon. Leaseprijs kwam op 940 incl brandstof, verzekering zonder eigen risico, vervangend vervoer, winterbanden, 48 maanden looptijd km max 40k/45k dacht ik.
@RobinPaardekam, van harte gefeliciteerd met je bestelling!
als je zin hebt kan je jezelf hier nog even voorstellen, alvast bedankt! http://www.skodaforum.nl/forum/forums/meet-greet.33/
Daar heb ik wat aan. Vreemd dat dat nog niet op de site van skoda staat.
meerprijs voor DSG vind ik wel bijzonder fors eigenlijk. voor diverse uitvoeringen zomaar 3500 euro.
Ja ik ook wel maar de portomonee moet het wel toelaten natuurlijk.Ja, jammer genoeg wel.... toch wil ik die wel heel graag! :-)
Ik moet een automaat hebben. Als ik in de markt was voor een Superb, zou die €3500 voor mij een reden zijn om bijvoorbeeld naar een O3 te kijken (ongeveer €2300 voor een DSG). (edit) Ik hou niet van dat soort praktijken
Mij ook, waarschijnlijk willen ze juist de handgeschakelde extra scherp neerzetten en marge-recovery uitvoeren op de DSG...Die prijspolitiek rond DSG stuit mij tegen de borst.