Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

Falcon

Donateur
Wow! .. echt heel gaaf dit.. nog ietsje lager en ze mogen hem bij mij afleveren thuis (incl. the ladies please)!

gerwin

Nieuw lid
Lelijk zeker niet, de nieuwe Superb, maar om er nou van wakker te liggen.....
Naar mijn idee toch te weinig een eigen gezicht. Iets wat de voorkant van de huidige Superb namelijk nog wel heeft.
Als je de vorige modellen van de Audi A4 en Volkswagen Passat hebt gezien, en je mixt deze, dan weet je bij benadering al hoe de Superb wordt. Dat is jammer.
Toch ook te veel een grote Octavia aan de voorzijde.
Wat meer coupelijn had hem ook niet misstaan (zoals een Audi A5).

CharlesTucker

Forumguru
Erg mooi allemaal, en een extra reden om zuinig te zijn op m'n O2. Hoe langer die meegaat, hoe groter de kans dat de opvolger een S3C wordt :) (hoewel m'n hart me nog steeds richting V70 trekt)

CDO

Forumguru
Erg mooi allemaal, en een extra reden om zuinig te zijn op m'n O2. Hoe langer die meegaat, hoe groter de kans dat de opvolger een S3C wordt :) (hoewel m'n hart me nog steeds richting V70 trekt)

Nieuwe V70 staat ook al klaar voor introductie in de loop van volgend jaar. Het huidige model is dan ook al weer het "oude" model.

Michel

Forumguru
Op forum-auto.com kwam ik deze foto van de toekomstige SIII Combi tegen:

image.jpg

Hij lijkt toch wel erg op de huidige Superb.

andrehj

Forumguru
Op forum-auto.com kwam ik deze foto van de toekomstige SIII Combi tegen:
Bekijk bijlage 35860
Hij lijkt toch wel erg op de huidige Superb.
Interessante foto. Overigens denk ik dat ze met stickers alle mogelijke moeite hebben gedaan om em zo veel mogelijk op de S2C te laten lijken, zodat ie op straat niet te veel opvalt. De uiteindelijke versie zal er wel anders uit zien.

Overigens was je post beter op zijn plaats geweest in dit topic. Misschien dat een moderator em kan verplaatsen?

Bovenaan Onderaan