Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

andrehj

Forumguru
Mooi filmpje van een mooie auto. Helaas ontbreekt het belangrijkste (de Combi) nog steeds. Ook zijn hiervan nog geen spy-foto's opgedoken. Die had ik ondertussen wel zo'n beetje verwacht.

Joske

Forumguru
zoiets dan? (fotosoepje)

Gs4cWdM.jpg

Neptukker

Forumguru
Ziet er prima uit. De verhoudingen kloppen nu beter dan bij het uitgaande model. Geen superspannend ding dus blijft in lengte van jaren 'toonbaar'. Alle ingrediënten aanwezig om een succes te worden.

Pendragon

Donateur
Mooie auto hoor. Mooier dan de huidige? Ik vind van niet. Deze lijkt zeker van achteren wel heel veel op Audi. Is niet slecht maar minder speciaal. Voorkant is absoluut prachtig.

Darkside

Forumguru
Volgens auto week is er ook meer bekend.
Zo heeft hij een 80mm grotere wielbasis. Dit is best een forse toename.
En de overhang aan de voorzijde is met 61mm afgenomen.
En dan het belangrijkste van een skoda, de bagageruimte. Deze meet 625 liter!

Dat zijn geen slechte cijfers.

plaza

Forumguru
Voorkant ontzettend mooi !! en agressief .
Achterkant wel beter als huidig model , maar iets minder geslaagd als de voorkant.....
Van binnen weer erg goede ergonomie , en naar mijn idee nog hoogwaardiger als dat het al was .
Al met al een dijk van een auto , benieuwd naar alle specs , kleuren , opties en prijzen.......en natuurlijk
eind van het jaar de combi .....

jalex_h

Forumguru
Hmm, ik weet wat ik er nu precies van moet denken.Op zich ziet hij er niet verkeerd uit, alleen er zitten wel veel scherpe vouwen en punten in het design. Zo op de foto's te zien iets te veel van het goede.
En wat @Pendragon schrijft over voor- en achterkant ben ik het wel mee eens (lijkt wel een VAG-kwaaltje te worden. Bij de Passat vindt ik de voorkant ook veel mooier dan de kont).
Eerst maar eens in het echt zien.

NewO3

Forumguru
Heb filmpje een paar keer bekeken. Vind het een prachtige auto. Zeer geslaagd. Veel agressiever, stoerder en tegelijkertijd chiquer om te zien dan de passat volksauto. Zeer fraai! Kom maar op met die combi.

CDO

Forumguru
Ik denk wel dat de persfoto's van de dikste of een van de dikkere uitvoeringen is.
Ben wel benieuwd hoe de basis versie er uit ziet op 16".

Kan niet wachten tot de 7e wanneer ik hem live ga bewonderen in Geneve!

Bovenaan Onderaan