Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hebben jullie al iets van het interieur gezien? Ik vond deze plaatjes op internet van een youtube filmpje. Mix van huidige Superb en mogelijk Superb III:
(of is dit gewoon gebaseerd op de huidige Superb?)
Zitten alleen wat deukjes in de deuren hoop dat dat niet standaard is. Wel goed om te zien dat de S3 ook op het mooie MQB platform komt te staan net als de passat. Dat bied perspectieven
Netjes. Zie wel een electronische handrem maar geen autohold
Verder benieuwd wat er onder het rolluikje zit. Die vind ik bij de passat erg smal. Ziet er beter uit bij de Superb.
Voor de rest erg henkenbaar.
Ga daar maar vanuit @ertromp de vorm van de cockpit komt in ieder geval overeen.
Verder een mooi aanzicht!
Luidspreker ook eindelijk op de juiste plaats
En de bediening van de parkeersensoren enzo naast de versnellingspook, is eigenlijk mooier dan bij de Passat waar er een apart stripje onder de alarmlicht knop zit voor een aantal functies..
Die snap ik niet. Ik zie eigenlijk helemaal geen luidsprekers. Ook niet midden in de deur, waar bij mij de middentoner van het sound system zit. Maar misschien mis ik iets?
Verder idd weinig verschil t.o.v. de huidige S2, op de ontbrekende handrem na.
Nu is dit het effectieve interieur van de S3 ? Zie geen afgeplat stuur ? en tellerklokken zijn deze van de O3RS ?! vorm tellerhuis is deze van de nieuwe passat.
@andrehj het interieur is toch serieus anders dan die van de huidige Superb:
Met de luidsprekers op de juiste plaats bedoel ik de lage tonen luidspreker, als je goed kijkt zie je dat die vooraan in de deur zitten en niet naast je zitvlak zoals in de huidige Superb / O2.
Er komt langzaamaan steeds meer info vrij over de nieuwe Superb.
Op autobild wordt ook al gesproken over prijzen van +/- 25.000 (in Duitsland uiteraard)
Dat komt neer op een lichte stijging van de prijs ten opzichte van het huidige model. http://www.autobild.de/bilder/skoda-superb-2015-neue-details-5261121.html#bild1
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.