Nieuwe software

Exciter

Administrator
Ook ik stond te popelen om de nieuwe versie in gebruik te nemen, maar inderdaad gezien het aantal bugs en de klachtenregen op vbulletin.com, wachten we hier voorlopig nog maar even mee. ;)

Roman, mocht je nog hulp nodig hebben, dan roep je maar! :D

Ach, ik speel maar weer de pioneer. Jou site is ook veel zwaarder gemod. Dat valt hier wel mee...

Skodaforum wordt dan maar jou probeertuintje....

Wel grappig, gisterren zei ik in de backstage, dat ik lang niets van je hoorde. Telepatie?
 

EdK

Forumguru
. Ik vind dit hele forum tot nu toe heel leuk en informatief. Ik was een erge off topic poster soms. Ik sla dan iets door en dat is vervelend voor anderen. Inmiddels (2 weken ??) een stuk minder, vind ik zelf. Ik wil niemand tot last zijn.
Succes met het verder perfectioneren van dit forum, Moderators.

Eh , hoe was het spreekwoord ook weer ?? Wijsheid komt met de jaren ?
Wel bij jou zijn de jaren weken geworden !
Zoveel PM mail van moderators gehad ??? :uitlachen::uitlachen:
 

Falcon

Donateur
Maar toch heeft hij wel flink laten zien hoe het kan en moet :) ... Top Wasmachineman ;)

Trouwens leuk om te horen dat Exciter toch gewoon even tegen alle alarmsignalen heen een update gaat uitvoeren. Dat klinkt als hoe het KNMI-alarm al bijna standaard wordt genegeerd :D

Maar met zoveel Piet Paulusmatjes.
 

Wasmachineman

Forumguru
Eh , hoe was het spreekwoord ook weer ?? Weisheid komt met de jaren ?
Wel bij jou zijn de jaren weken geworden !
Zoveel PM mail van moderators gehad ??? :uitlachen::uitlachen:

:ot:Ik kreeg maar een paar PM's! Lekker prive. :regels:
En zo erg was het ook niet hoor. Zelf ben ik niet vaak de fout ingegaan, denk ik. Hooguit 5 ofzo kon ik er ontdekken.....wie kan er meer vinden ? Laat maar !
 

Exciter

Administrator
Trouwens leuk om te horen dat Exciter toch gewoon even tegen alle alarmsignalen heen een update gaat uitvoeren. Dat klinkt als hoe het KNMI-alarm al bijna standaard wordt genegeerd :D

Maar met zoveel Piet Paulusmatjes.

Nou nee, ik zie dat anders. Ik ben de NS. Bombardier heeft mij een nieuwe train aangboden. Veel beter, mooier en vooral VEILIGER.
Hij heeft dan ook wel hier en daar nog een kleinigheidje, dat moet gefatsoeneerd, maar is zeer zeker beter, dan mij huidige train.

Naast het spoor staan een paar mensen, die geen afscheid kunnen nemen van het oude vertrouwde trein, al is hij versleten.

Maar ik wil toch graag betere service bieden en vooral de kans op een totale ontsporing (bvb. spam aanval) verkleinen.

Geen een trein is perfect, geen leverancier is de beste, maar wat ik koop, is het beste, dat er nu is. En ik ga er voor. En ja, ik zal wel een van de mensen zijn, die de bugs mogen signaleren. Als niemand het doet, komt die trein nooit af.

Ik wou, dat de NS zo werkte! Ging ik ook eens met de OV. Had ik een OV forum, geen Skodaforum...
 

Exciter

Administrator
Ik kreeg een paar PM's! Lekker prive. :regels:
En zo erg was het ook niet hoor. Zelf ben ik niet vaak de fout ingegaan, denk ik. Hooguit 5 ofzo kon ik er ontdekken.....wie kan er meer vinden ? Laat maar !:xyxthumbs:

Je zit hier anders aardig off topic... :tongue:
 

EdK

Forumguru
exiter , ik zit af en toe op een forum wat betrekking heeft tot de popcornhour C200
En wat mij daar als zeer positief opviel was een heel simpel iets !
Zoals nu bij elk bericht in een topic je de iconen Quotte Q-reply ziet staan zie je daar ook een icoon Thanks staan
Voordeel van dit icoon is dat als een medeforumlid mij een antwoord heeft gegeven en ik daar content mee ben ik hem dat niet weer eens duidelijk hoef te maken met een extra bericht maar dat ik dan gebruik maak van de thanks knop !
Dit lijkt mij persoonlijk wel iets voor ons forum ook ! Mits dit natuurlijk is in te bouwen ! voor eventueele extra info PM
 

Steve

Senior Member
Die thanks button is er wel voor de 3.x versie van vbulletin maar helaas nog niet voor 4.x maar misschien dat de hack gewoon werkt.

Er zijn zowiezo nog weinig mods en hacks uit voor VB4 die ik althans gebruik en dat is ook 1 van de dingen die mij nog tegenhoud.
Heb een test versie 4.0.1 draaien maar vergeleken met 3.8.4 PL2 is het erg kaal en basic ;)
 
Bovenaan Onderaan