Nieuwe Seat SUV

ertromp

Forumguru
Valt op zich toch wel mee... de echte scherpe kantjes zijn er af en de Vision is een computertekening maar verder..... @ertromp
Daklijn bij de achterklep, neus en achterkant van de S3 had echt wel zo scherp gemogen als de Vision. Daar heeft Skoda toch echt te veel concessies gemaakt. Maar nogmaals we zullen zien wat er overblijft van de schets van de Vision S ;)

00022f694b84-8cdb-4c11-8.jpg

Skoda_Superb_Heck_P3_Fin.jpg

49_Skoda_Vision_C.jpg

Skoda-Superb-2015.jpg
 
Laatst bewerkt:

B@s0302

Senior Member
Ben wel heel benieuwd hoe ie in t echie eruit ziet?
Laatste VAG modellen hebben wel een paar mooie wielen ed nodig om goed te smoelen.
Ja ik weet het...smaak! :D
 

Canon-Eye

Forumguru
Niet aleen smaakk, functionaliteit wil toch ook wel wat.
Zo ontbreken bij de VisionC nog achteruitrijlichen. Vooral voor niet-stadsbewoners kunnen die behoorlijk belangrijk zijn... ;)
 

ertromp

Forumguru
Met de Audi OLED techniek is in 1 ledbalk meerdere functionaliteit te programmeren. Dus daar is het zeker mogelijk mee om op zo'n kleine "lichtbalk" e.e.a. functioneel te laten worden.
Maar helaas we weten dat we in een Skoda of Seat nogal budget rijden tov een Audi of een VW dus veel techniek komt pas jaren later beschikbaar voor een Skoda of Seat .................... helaas
 

plaza

Forumguru
Ziet er erg mooi uit , hopelijk komt de middelgrote versie ook snel , deze is wel erg groot.
Ben ook erg benieuwd naar de prijzen en motoren .
 

hemi24

Forumguru
img_7007.jpg


img_7013.jpg


161737543356bc570ea7580.jpg



Laat maar komen!!!
 

hemi24

Forumguru
Ik zie iets wat ze bij de O3 en de S3 zijn 'vergeten': middenconsole richting bestuurder draaien.
Hulde Seat!
 

Noord26

Forumguru
Eerst maar eens het productiemodel afwachten. Om nu een concept met een productieauto te vergelijken..
 

plaza

Forumguru
Ik had hem ook al gezien , mooi , of niet ?.....:)
Hopelijk binnen 1 jaar ook de wat snellere benzine motoren leverbaar , en ben ook benieuwd wanneer Skoda met de mid-size SUV komt , jammer dat ze eerst met de Q7 variant komen , maar snap wel dat VAG dat zo regelt.
 
Bovenaan Onderaan