Nieuwe logo's op Octavia II FL

Patrickme

Senior Member
@bluskabouter zoals je misschien over het hoofd hebt gezien in mijn post #437 had ik originele naafkappen besteld maar die zijn kleiner dan Volkswagen naafdoppen. Toch bedankt voor je aanbod.
 

Kempes

Forumguru
Dat wordt automatisch vrijgegeven nadat je in het onderdeel 'meet and greet' een topic aangemaakt hebt...alleen het woordje hallo is bij wijze van spreke al voldoende
 

emiel10

Senior Member
3 euro? Dat is wel heel goedkoop, ik was toch 2 tientjes kwijt voor het geheel, heb je een linkje?

Ik heb overigens wel compleet nieuwe logo's en geen stickers.
 

Kempes

Forumguru
Beetje nep logo's...maargoed ieder z'n meug...kan een ander natuurlijk niet in de portefeuille kijken..maar voor net geen twee tientjes meer heb ik dan liever de niet van echt te onderscheiden logo's
 

marcbekker

Nieuw lid
nav jullie kritische reacties heb ik zelf ook nog wat kritischer gekeken. Ik zie nu ook dat het geheel er in eerste instantie wel mooi is, maar beter bekeken toch wat tegenvalt...:sterretjes:

Ik ga dan ook voor de "echte" logo's binnenkort. Ik lees in de reacties dat die voor twee tientjes verkrijgbaar zijn. Weet iemand waar?

P: ik ben wel erg blij dat ik "het nieuwe logo" heb. Maakt de auto een stuk frisser wat mij betreft:yeehaa:
 

Noord26

Forumguru
Gewoon bij de dealer. Achterklep logo's van de Citigo passen perfect op de voor- en achterzijde van je S2.
 
Bovenaan Onderaan