Nieuwe logo's op Octavia II FL

Topic in 'Octavia II' gestart door ertromp, 10-03-2013.

1. Patrickme

Patrickme Senior Member

@bluskabouter zoals je misschien over het hoofd hebt gezien in mijn post #437 had ik originele naafkappen besteld maar die zijn kleiner dan Volkswagen naafdoppen. Toch bedankt voor je aanbod.

2. bluskabouter

bluskabouter Actief lid

klopt @Patrickme heb hier over heen gelezen. mocht er iemand zijn op dit forum die nog naafdoppen zoekt.
    heb nog een setje nieuwe te koop.

3. CDK

CDK Forumguru

Wellicht een topic aanmaken in de forumbazaar? @Pendragon iets voor jou?

4. Willemvld

Willemvld Lid

Vandaag ook onze Octavia voorzien van de nieuwe emblemen.

image.jpeg

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpeg
      image.jpeg
      Bestandsgrootte:
      809,9 KB
      Bekeken:
      46
    foxxie2 vindt dit leuk.
  5. bluskabouter

bluskabouter Actief lid

zou ik wel willen corne, kan echter niets in dat topic plaatsen.

6. Kempes

Kempes Forumguru

Dat wordt automatisch vrijgegeven nadat je in het onderdeel 'meet and greet' een topic aangemaakt hebt...alleen het woordje hallo is bij wijze van spreke al voldoende

bluskabouter vindt dit leuk.
  7. marcbekker

marcbekker Nieuw lid

Antera vindt dit leuk.
  8. emiel10

emiel10 Senior Member

3 euro? Dat is wel heel goedkoop, ik was toch 2 tientjes kwijt voor het geheel, heb je een linkje?

Ik heb overigens wel compleet nieuwe logo's en geen stickers.

9. Kempes

Kempes Forumguru

Beetje nep logo's...maargoed ieder z'n meug...kan een ander natuurlijk niet in de portefeuille kijken..maar voor net geen twee tientjes meer heb ik dan liever de niet van echt te onderscheiden logo's

10. newwolf84

newwolf84 Forumguru

@marcbekker volgens mij is dit de sticker versie of heb ik dat mis ?

11. Jee13

Jee13 Forumguru

vind deze ook niet zo mooi (en de reclame op je kentekenplaathouders ook niet)

Hetzer vindt dit leuk.
  12. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Moet een garagebedrijf met identiteitscrisis zijn, dat ze hun naam drie! keer op je auto plakken. Brrrr... :mad:

13. marcbekker

marcbekker Nieuw lid

nav jullie kritische reacties heb ik zelf ook nog wat kritischer gekeken. Ik zie nu ook dat het geheel er in eerste instantie wel mooi is, maar beter bekeken toch wat tegenvalt...:sterretjes:

Ik ga dan ook voor de "echte" logo's binnenkort. Ik lees in de reacties dat die voor twee tientjes verkrijgbaar zijn. Weet iemand waar?

P: ik ben wel erg blij dat ik "het nieuwe logo" heb. Maakt de auto een stuk frisser wat mij betreft:yeehaa:

Antera en Hetzer vinden dit leuk.
  14. Kempes

Kempes Forumguru

15. Noord26

Noord26 Forumguru

Gewoon bij de dealer. Achterklep logo's van de Citigo passen perfect op de voor- en achterzijde van je S2.

16. newwolf84

newwolf84 Forumguru

Zou ze ook bij de dealer bestellen, volgens mij zijn ze tegenwoordig in 2 smaken, zowel mat als glanzend

17. GJ M

GJ M Forumguru

Ik denk dat je O2 bedoelt?

18. Jee13

Jee13 Forumguru

Bij een O2 is logo voorzijde 1cm groter dan logo achterzijde

19. Noord26

Noord26 Forumguru

Sorry, ik bekeek het vanuit ons eigen perspectief: vanuit een S2 dus. O2 weet ik niet welke goed passend zijn.

20. Kempes

Kempes Forumguru

@Noord26 wat kosten deze bij de dealer dan? lijkt mij dat je bij de dealer een stuk meer betaald dan 20euro voor een setje?

Deel deze pagina