Nieuwe logo's op Octavia II FL

Topic in 'Octavia II' gestart door ertromp, 10-03-2013.

1. emiel10

emiel10 Senior Member

Welke link heb je ze nu precies vandaan? Die op de vorige pagina is maar 1 van de 2 logo's.

2. Kempes

Kempes Forumguru

@emiel10 , ik heb de sleutelstickers uit post nr 379 van dit topic (deze had ik in een week binnen). En de logo's van de buitenzijde uit post nr 385 van dit topic (levertijd iets van 3 weken)

De levertijden zijn volgens mij erg afhankelijk van hoe vol het vliegtuig zit, waarschijnlijk zal hier per bestelling veel variatie in zitten.

Ik zie alleen dat jij een Fabia hebt? dan moet je bij bestellen wel even uitkijken want ik verwijs nu naar octavia..

Dutch_Ish vindt dit leuk.
  3. emiel10

emiel10 Senior Member

Klopt, is voor een Fabia maar ik moet eerlijk gezegd de logo's nog opmeten maar volgens mij zijn ze vergelijkbaar.

4. Jeroen84

Jeroen84 Nieuw lid

Ik heb sinds kort een Octavia gekocht uit 2011. Nu wil ik de nieuwste logo's eropzetten.

Iemand een idee waar ik deze het beste kan bestellen?

5. Beedeewee

Beedeewee Forumguru

6. Kempes

Kempes Forumguru

@Jeroen84 .... zie drie berichten hiervoor:D

Of als het geld je niet interesseert en je wil ze snel hebben dan bestel je ze bij een Skoda dealer.

7. sandurtjuh

sandurtjuh Forumguru

Als het goed is, is er verschil tussen de logo's correct?
    De nieuwe (dus de zwarte), van 2012 zijn mat zwart en die van 2015 glanzend zwart? Klopt dat?

8. Beedeewee

Beedeewee Forumguru

CDK vindt dit leuk.
  9. sandurtjuh

sandurtjuh Forumguru

Ja ik dacht ook zoiets te lezen. Maar de meeste links hier gaan volgens mij naar de 2012 logo's (dus de matzwarte), terwijl als ik op foto's kijk, ik de ene keer matzwart en de andere keer glanzend zie :-)

10. Beedeewee

Beedeewee Forumguru

Ja het is net wat je zelf mooi vindt. Ik heb een matzwarte, maar vind hem nog steeds mooi :-)

11. sandurtjuh

sandurtjuh Forumguru

Klopt, vind ze ook beide mooi, mooier dat mijn groene, waar om de een of andere reden witte vlekken in het chroom zitten...

Angel4141 vindt dit leuk.
  12. Beedeewee

Beedeewee Forumguru

Ja denk dat je sowieso geen spijt zal krijgen! Gewoon bestellen! 80 en 90 mm.

13. sandurtjuh

sandurtjuh Forumguru

Komt er zeker aan. Net alle lampen vervangen door LED (mooi, alleen DRL krijgen af en toe storingslampje, dan na een half uur, dan na 1,5 uur...) en natuurlijk de automatische kofferbak opener :D De logo's zullen binnenkort ook volgen.

14. Beedeewee

Beedeewee Forumguru

Waar had je die DRL vandaan dan? En zitten er weerstandskabels tussen?

15. sandurtjuh

sandurtjuh Forumguru

Xenonlamp.nl, zelfde als de achterlichten (Canbus, maar dan 30w).
    Hoort dat niet dan?

Want heb het ook met de remlichten. De achterlichten totaal geen probleem, maar zodra ik 2 of 3 minuten op remlicht trap, dan krijg ik daar ook een melding van (terwijl het hetzelfde lampje is als achterlicht).

Anyway, wordt beetje offtopic zo ;)

16. ElScorpione

ElScorpione Forumguru

Ik heb mijn logo's besteld via Ali Express (zie link hier in het topic) en die zijn glanzend zwart. De nieuwste versie zou dat dus zijn.

17. Patrickme

Patrickme Senior Member

Ik heb originele VW 18 inch velgen.
    Nu heb ik 18 inch Skoda naafkappen gekocht maar die hebben een andere maat (VW zijn 65 mm en die van Skoda zijn +/- 55 mm).
    Volgens de dealer hebben ze geen andere maat.
    Weet iemand of je ergens 65 mm Skoda naafkappen kunt kopen?

Laatst aangepast: 02-12-2015
  18. Joske

Joske Forumguru

19. Patrickme

Patrickme Senior Member

Thnx @Joske maar ik vind de site niet echt betrouwbaar.
    Ik ben nog steeds op zoek naar alternatieven. Bijv http://www.naafdoppenshop.nl

Nog wel gelijk weer twee vragen:
    1. Als ik de logo's bestel uit de beginpost, krijg ik dan logo's met mat zwart of glimmend zwart?
    2. Ik zie eigenlijk alleen maar O2 combi's voorbij komen in dit topic, zijn de logo's gelijk aan de hatchback?
    Alvast bedankt voor jullie reacties.

20. bluskabouter

bluskabouter Actief lid

heb nog een setje, 4 stuks, nieuwe naafdoppen liggen met nieuw logo. bestelnummer 5ja 601 151 FOD.
    besteld voor de originele yeti 17" annapurna velgen, echter heb auto ingeruild en de naafdoppen liggen er nog.
    via PB kan ik eventueel wel een foto sturen.

Deel deze pagina