Nieuwe logo, welk type nummer voorkant/achterkant

Ja als je het anders wil moet u het onmiddellijk goed doen er zal menige tegenligger zich afvragen welk model dit is :cool:
Staat superb op de wagen, met dank aan de pioniers van dit topic. :aangenaam:

Heb de logo's verwijderd met heel sterke draad tussen de logo en plaatwerk te plaatsen en zo deze af te trekken (was wel stevig trekken) en meer dan ėėn draadje moeten gebruiken omdat de scherpe kant van het logo deze doorsneed.
Zo moest ik mij geen zorgen maken dat ik de logo's en het plaatwerk zou beschadigen.
De achterkant van de wagen stond in de schaduw daar kon je de kleeffolie er in twee a drie stukken aftrekken van het metaal. De voorkant echter stond in de zon en daar kon ik natuurlijk de lijmresten met een pvc spateltje er afschrapen, was te doen maar toch wat langer werk.
Dus best is ze niet warm te maken alleszins toch niet op de manier zoals ik de logo's heb verwijderd.
Ongeveer een 25 min bezig geweest met beide te verwijderen en te plaatsen.

Het was langer werk om de foto's te maken en te bewerken (oeps verklapt) :tongue:
 

Der Einser

Forumguru
Kan ik voor de Superb combi dus 2 dezelfde logo's bestellen? Voor een citigo?
Op skodaparts.cz zijn ze goedlkoper dan superskoda.
 

CDK

Forumguru
ja ook voor de combi, die is net zo vlak als de twindoor. logo's kosten hier in NL meen ik €10,- stuk
 

eddiea

Forumguru
Het zijn toch 2 verschillende? Je moet van de citigo voor en achter toch hebben? Heb ik wel in ieder geval.....
 

CDK

Forumguru
@ S-Line, ik heb ze gekregen van m'n dealer, die zei tegen me ach die dingen kosten een tientje dus laat maar zitten, vandaar ;)
 

CDK

Forumguru
@ Eddiea, Snelle heeft mij vorig jaar een PM gestuurd dat hij op zijn combi 2 x CityGo achterklep logo gebruikt heeft en dat dat bij mij ook zou moeten passen, dat heb ik toen aan mijn dealer doorgegeven en die info klopte :)

greetz Corné
 

Der Einser

Forumguru
ja ook voor de combi, die is net zo vlak als de twindoor. logo's kosten hier in NL meen ik €10,- stuk

Nou Corne,... Ga nog eens langs die dealer voor mij dan ;)
En anders moet Michiel (s-line) ze maar voor mij bestellen met korting.
Ik ben dol op korting :-)
Mijn skoda dealer zei €22,60 ofzo incl btw
 

CDK

Forumguru
ff checken wat ze in CZ kosten en anders wil S-Line ze misschien wel voor je bestellen......
 

s-line

Forumguru
20130603_153346_zpsd1067103.jpg

Ik heb nog een zwarte liggen, mooi voor achterop jou zwarte!!
 
Bovenaan Onderaan