Nieuwe host gezocht voor ons forum

LaFaab

Lid
Ik ook. Maar dat is veel meer dan de door jou genoemde 20 berichten per dag.
Ik haalde die info uit de nieuwe berichten knop. Maar daar zie je blijkbaar niet alle berichten. Dus je kunt mijn berichten dan ook als niet verzonden beschouwen. :)
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Excuus voor de stilte van mijn kant! Ik was er 2,5 week ff tussenuit, maar inmiddels weer vollop aan de bak. :)
Dank jullie wel voor alle tips, feedback en aangeboden hulp! Hier kan ik zeker wat mee. :thumbsup: Via PB ben ik al in contact met een paar hulptroepen en hoop dat we binnenkort samen de boel over kunnen gooien.

Maar zoals sommigen van jullie weten heb ik ook een dubbele baan (horecazaak en kantoorbaan), dus blijft er nog maar weinig forum-tijd over. Ik ga in elk geval mijn best doen om hier snel werk van te maken. :jaja:
 

EdK

Forumguru
Dank je @Pasqual voor de terug koppeling.
Zo hebben de leden in iedergeval het idee dat er achter de schermen nu het één en ander gaande is.
En wel goede backups maken hoor !! Kan me nog herinneren dat in verleden er het één en ander is verloren gegaan....:pieker:
 

marco_b

Forumguru
Je kunt ook eens contact opnemen met Demernet (Frank Lendering). Die heeft in verleden ook een forum gedraaid (voor 356 Speedsterclub). Dat forum is inmiddels ter ziele maar lag zeker niet aan Frank.
heb daar nu mijn persoonlijke mailadres draaien.
 
Bovenaan Onderaan