(Nieuwe) Fabia, nieuwe banden en velgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hetzer

Forumguru
Heb ze meegenomen naar Rotterdam en ingewisseld voor nieuwe Falken 205/40R17 met de mooie Seat Leon velgen.. Staan errug goed, al zeg ik het zelf :) wat vinden jullie ervan?

QUOTE]


Zelf ook veel positieve ervaring met Falken, grappig dat hier vaak veel mensen sceptisch zijn over de zgn "B" merken zoals Toyo, Nankang en Falken en dat terwijl ze in de tests niet onderdoen of zelfs vaak beter zijn dan sommige veeeeeeeeeel duurdere topmerken.
In Japan hebben ze trouwens bijna niets anders

anyway, velgen staan hem super veel plezier er mee
 

Bijlagen

  • DSC00084.jpg
    DSC00084.jpg
    28,7 KB · Weergaven: 35

cvegreen

Forumguru
Mooi man, ik had gedacht dat ze te groot gingen ogen op een F1 , maar dat is wonderlijk waar niet zo . De reden waarom ik dat dacht was omdat mij F1 op 14" velgen staat. Had wel een indruk gekregen van ik geloof Juchus zijn 17" velgen op een F1 en vond toen al dat 17" niet te groot oogde.
Hoe rijdt hij met grotere wielen en breder rubber eronder ?
Zoals Fabia zegt , nu nog van die seat logo's af geraken en mooie skoda logo's in de plaats en het is helemaal top.

 

Jochus

Actief lid
he, heb je ze nu heus gewoon kunnen omwisselen voor andere banden? Lijkt me wel grappig! En vooral handig, want waar moet je ze anders altijd laten he die banden...

En het is hier al twee maal boven me gezet, Skoda logo's op de naafdoppen zou niet misstaan. Maar das een kwestie van persoonlijke smaak; ik doe het zelf niet, maar van mij is het het merk van de velg dat je ziet, niet van een wagen.
 
Bedankt voor de reacties allemaal! Ik ben inderdaad zelf ook bezig met het zoeken naar de Skoda naafdoppen, maar nog zonder succes helaas! En, eerlijk gezegd...staan die Seat naafdoppen ook niet verkeerd op de wagen :)

Ik had qua rij-ervaring even de angst dat het "anders" zou zijn, en dat is inderdaad het geval...Maar anders is duidelijk beter in mijn geval! De wagen is duidelijk stiller met de nieuwe banden, en rijdt erg soepel op zijn nieuwe schoentjes!!

Ik ben er in ieder geval supertevreden mee! Nu even een tijdje genieten!
 

Fabia

† In Memoriam
Bedankt voor de reacties allemaal! Ik ben inderdaad zelf ook bezig met het zoeken naar de Skoda naafdoppen, maar nog zonder succes helaas! En, eerlijk gezegd...staan die Seat naafdoppen ook niet verkeerd op de wagen :)

Kijk eens op Ebay daar worden ze heel vaak aangeboden in verschillende maten.
 
Kijk eens op Ebay daar worden ze heel vaak aangeboden in verschillende maten.

Ik heb op Ebay wel een paar emblemen gevonden voor op de gril (die van mij zijn wat verbleekt, dus twee grote emblemen voor voorop en achterop lijkt me een leuk en goedkope verbetering) maar de naafdoppen heb ik nog niet gevonden , ook geen naafstickers.

Het is namelijk zo dat de Seat-velgen grote naafdoppen hebben, waar de Seat logo op staan, terwijl Skoda velgen volgens mij "slechts" naafstickers hebben op de velgen zelf?

Hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik probeer te zeggen haha :)
 

Fabia

† In Memoriam
Dan worden ze op het moment niet aangeboden maar ik heb ze echt zien staan. Je moet het maar goed in de gaten houden. Trouwens wat zouden ze kosten als je ze via een skoda dealer besteld?
 
Dan worden ze op het moment niet aangeboden maar ik heb ze echt zien staan. Je moet het maar goed in de gaten houden. Trouwens wat zouden ze kosten als je ze via een skoda dealer besteld?

Bedankt voor de tips allemaal!

Heb gisteren op ebay 2 biedingen gewonnen, de eerste voor 2 originele grote skoda emblemen voor de voorgrill en de vijfde deur.

De tweede voor 4 skoda velgemblemen, niet origineel maar errug strak (al zeg ik het zelf) met het skoda logo in het zilver en de randen in het zwart.

Totaalprijs rond de 20 euro ; denk dat de dealer alleen voor een logo al dit bedrag zou vragen?

Al met al wordt er toch getuned aan mijn wagen (ook al zijn het maar miniscule veranderingen, het blijft leuk en als eigenaar merk je elke dag het verschil op) :)

Ennuh over die zool met een topic over kentekens; get a life :)
 

cvegreen

Forumguru
Al met al wordt er toch getuned aan mijn wagen (ook al zijn het maar miniscule veranderingen, het blijft leuk en als eigenaar merk je elke dag het verschil op) :)

Proficiat met je winnende biedingen op ebay .
Vergeet niet , dat het net de kleine dingen zijn die het hem doen . :xyxthumbs:
 
haha ja volgens mij was mich enthousiast over de te koop aangeboden velgen en heeft hij de foto's van mijn wagen met nieuwe banden en velgen gemist :)

kan gebeuren!

P.S. ; ik zie net dat forumlid Nemo daarentegen weer velgen zoekt!!!! Vraag en aanbod lijkt me?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan