(Nieuwe) Fabia, nieuwe banden en velgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou volgens mij ben ik er wel zo uit mannen :) Ik hoop de velgen dan dit weekend op te halen in een garage in Strijen (vraag me niet welke) en dan de banden op een voordelige manier om te wisselen met de ideale maten...

Geen idee hoe ik dat het beste aan kan pakken? Dacht zelf dus aan mijn eigen banden (stalen velgen, wieldoppen, 5 x (185/60R14) + 4 maal 215/45R17 banden inruilen voor 5 nieuwe banden (1 reserve) met 205/40R17...

9 banden met 5 stalen velgen voor 5 banden ... Lijkt me een goeie deal voor de bandenboer?
 

Gieliovd

Forumguru
:ot: Zag vandaag nog Dirkshoorn op de TV bij een of andere klusprogramma. Het bestaat dus echt:winkie:
Haha, je kunt me maar niet vergeten hè :grin:

Wat grappig! Maakt me toch wel nieuwschierig waar dat was!

Kleine opmerking: het is wel Dirkshorn he, geen Hoorn! Dat ligt 30 kilometer oost van hier :)
 

Fabia

† In Memoriam
!

Kleine opmerking: het is wel Dirkshorn he, geen Hoorn! Dat ligt 30 kilometer oost van hier :)

Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn,
Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn,
Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn,
Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn,
Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn,
Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn,
Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn,
Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn, Dirkshorn,

Zal het nooooit meer vout schreiven:blush: .
 
Hey mannen,

zoals beloofd vandaag na werktijd een paar foto's van mijn Fabia gemaakt (met mijn nieuwe gsm, wat een goede camera al zeg ik het zelf!)

Moet dus nog het e.e.a. aan gebeuren (vind ik persoonlijk):

1. Velgen en banden opkrikken naar 17 inch met 205/40R17

2. Antenne staat naar mijn mening niet echt goed op de wagen; hoop een shark-fin antenne te vinden, denk dat dat echt prachtig zal staan op de Fabia!

3. Als laatste de handgrepen upgraden naar "reguliere" handgrepen, in kleur van de carosserie, dus in het zilver (geen chroom of andere gekkigheden).

Commentaar is uiteraard altijd welkom (en tja na één dag voor de deur heeft natuurlijk een of andere *@^$_@$ duif al zijn behoefte gedaan op de Fabia;logisch!)

Check it out zou ik zeggen:

DSC00073.jpg



DSC00071.jpg



DSC00070.jpg



DSC00069.jpg
 

Glenn

Actief lid
voor die antenne kijk eens naar een honda s2000 die past ook ik ga mij er vandaag een bestellen :)
 

Hetzer

Forumguru
Hey mannen,

zoals beloofd vandaag na werktijd een paar foto's van mijn Fabia gemaakt (met mijn nieuwe gsm, wat een goede camera al zeg ik het zelf!)

Moet dus nog het e.e.a. aan gebeuren (vind ik persoonlijk):

1. Velgen en banden opkrikken naar 17 inch met 205/40R17

2. Antenne staat naar mijn mening niet echt goed op de wagen; hoop een shark-fin antenne te vinden, denk dat dat echt prachtig zal staan op de Fabia!

3. Als laatste de handgrepen upgraden naar "reguliere" handgrepen, in kleur van de carosserie, dus in het zilver (geen chroom of andere gekkigheden).

Commentaar is uiteraard altijd welkom (en tja na één dag voor de deur heeft natuurlijk een of andere *@^$_@$ duif al zijn behoefte gedaan op de Fabia;logisch!)

ik ben benieuwt naar je foto's met de 17 inch velgen
 

van_der_P

Senior Member
Commentaar is uiteraard altijd welkom (en tja na één dag voor de deur heeft natuurlijk een of andere *@^$_@$ duif al zijn behoefte gedaan op de Fabia;logisch!)

Ja dat doen die duiven, die zien vanuit de lucht wanneer je de auto gepoetst hebt, en laten dan wat vallen gebeurt bij ons ook regelmatig.
Misschien komt dat door de oogverblindend schoonheid van de Skoda's. Een soort schrikreactie.
 

Glenn

Actief lid
Glenn waar ben jij van plan om die antenne aan te schaffen? Ik heb vooral op ebay wat kunnen vinden en vooral deze viel bij mij in de smaak:

bij honda hebben ze dat :) maar ik iemand gevonden die 2handse s2000 onderdelen verkoopt



kan ik helpen weer de foto's gevonden
1=s2000 2=shark fin
 

Bijlagen

  • IMG_2128.jpg
    IMG_2128.jpg
    81,6 KB · Weergaven: 27
  • fitted.jpg
    fitted.jpg
    76,5 KB · Weergaven: 23

purk

Senior Member
Nou volgens mij ben ik er wel zo uit mannen :) Ik hoop de velgen dan dit weekend op te halen in een garage in Strijen (vraag me niet welke) en dan de banden op een voordelige manier om te wisselen met de ideale maten...

Geen idee hoe ik dat het beste aan kan pakken? Dacht zelf dus aan mijn eigen banden (stalen velgen, wieldoppen, 5 x (185/60R14) + 4 maal 215/45R17 banden inruilen voor 5 nieuwe banden (1 reserve) met 205/40R17...

9 banden met 5 stalen velgen voor 5 banden ... Lijkt me een goeie deal voor de bandenboer?



dusssssssssssss
 
Glenn die zwarte Skoda met shark fin heeft me toch wel overtuigd zeg, ziet er errug strak uit!

@ Purk : ik had het al eerder aangegeven ; ik ga voor de Goodyear F1 Eagle GS D3 XL banden waarschijnlijk moet ik dan goed onderhandelen maar ik ben geen "racer" en maak geen duizenden kilometers per maand. Dus eenmaal een goede set banden betekent (hopelijk) jarenlang plezier voor mij!

Maar uiteraard hoor ik graag ook jullie tips over banden? Ben geen expert op dat gebied, heb me eerlijk gezegd nog alleen weten te oriënteren via google
 
Mag ik instemmen dat dit een behoorlijk grappig bericht was? Je gaat niet naar een koeienmarkt!

Banden en velgen ruilen voor andere nieuwe..... als je dat voor elkaar krijgt dan vind ik je erg knap.

Nou...dan mag je mij eigenlijk al feliciteren, aangezien er hier in Rotterdam al twee bandenboeren ingestemd hebben met deze deal, mits de banden die ik inruil in redelijke conditie zijn (wat ook het geval is) :D

Dan gaat het weliswaar om Falken banden ipv goodyear, maar met een (geringe) bijbetaling wil ik de Goodyears kopen, aangezien ik daar echt alleen maar positieve berichten over heb gehoord en gelezen
 

Gieliovd

Forumguru
Dat is top! Blijf het hilarisch vinden, maar doe je goed.

Zal een heel andere wagen worden op 17!! inch.

We zien de foto's tegemoet.
 
Nou mannen, hij is er dan!!
Vanochtend in de storm naar Reedijk bandenservice gereden in Strijen om de velgen + banden op te halen. Goede service daaro! De banden waren dus idd net te groot: 225/45R17. Heb ze meegenomen naar Rotterdam en ingewisseld voor nieuwe Falken 205/40R17 met de mooie Seat Leon velgen.. Staan errug goed, al zeg ik het zelf :) wat vinden jullie ervan?

http://i274.photobucket.com/albums/jj278/cihanski/DSC00084.jpg

http://i274.photobucket.com/albums/jj278/cihanski/DSC00083.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan