Nieuwe auto voor Micky, wel VAG, geen Skoda

leon-cupra

Forumguru
@leon-cupra Ik bedoelde meer op het imago verschil VW-Skoda. Simplistisch gezegd is een VW toch te duur voor wat je er voor krijgt, dus zou een goede zakenman in een Skoda moeten rijden? (Natuurlijk is dit gechargeerd en is het veel complexer, maar ik neem aan dat je mijn kanttekening begrijpt)
Neen, in hetgeen de klant denkt dat zijn leverancier het best rijdt ;) in het geval van ts geen skoda want zijn klanten spreken er op dat het minder is. Als leverancier mag je niet te dure auto hebben maar wel 1 met een bepaalde succesvolle reputatie.
 

leon-cupra

Forumguru
Minderwaardig is een groot woord, maar goed ook de 2de hands waarde voegt niet veel toe, de superb is gewoon enorm en minder verkocht, dus de mensen die een meag auto niet nieuw kunnen betalen willen hem gebruikt kopen, daardoor stijgt de prijs, dit zegt echter niets over alle andere factoren, behalve dat het als kwaliteit ervaren wordt, maar die vraag is er onder velen ook niet.
Haalde gewoon dat van de okkaziemarkt aan om aan te tonen hoe populair een superb geworden is en hoe de perceptie tov skoda in belgie en wss in nederland veranderd is en vind het dan wel "raar" dat ze blijkbaar de perceptie in duitsland moeilijker kunnen ombuigen.
 

ertromp

Forumguru
Vanochtend eens effe bij @micky langs geweest. Altijd gezellig :thumbsup:
Wat een monster mooie auto. Nog niet zo'n waslijst aan modules zien staan in Vag Can Pro :D Van elektrisch uitklapbare trekhaak tot camera's rondom en een dijk van een TDI motor en alles wat er verder tussen hangt. Machtig die allrad antrieb.
Alles subliem afgewerkt binnen en buiten de auto en een TDI die draait als een tierelier. Machtig mooi rijden
Ook het TFT display in het instrumentenpaneel is geweldig. Van Google earth views tot allerlei keuzes van meters is te maken in het klokkenhuis
Dan zie je toch dat afwerking en techniek bij VW weer een tandje hoger staat dan bij een Skoda en een Seat
Leuk de proefrit en geniet er van @micky ! Ik heb die paar km's al enorm genoten van het rijden :thumbsup::thumbsup:
 

micky

Forumguru
Beetje meer inrijden, er staat nog maar 4000 op, over 2 weken is het wel zover :jaja: zal er wel zo'n 7000 op staan :)
 
Bovenaan Onderaan