Nieuwe auto voor Micky, wel VAG, geen Skoda

micky

Forumguru
Afgelopen week is mijn nieuwe Lease auto besteld, omdat ik een nieuwe werkgever krijg
icon_mrgreen.gif



Het is geworden een Passat Variant Highline R-Line 2.0TDI 190PK DSG 4Motion, kleur is Oryxwit parelmoer, met donkerbruin interieur, leer/alcantara.

Verder zit er best veel op, het wordt een Duitse auto met Duits kenteken, dus veel zaken zijn in Nederland anders, of niet te bestellen:



18" Monterey (donker)

230 volt

Front assist

Media control met app connect

active info display

Ambiente verlichting

klapbare trekhaak

buitenspiegels klapbaar verwarmt met anti verblinding en led verlichting

adaptive cruisecontrol tot 210km/h

City notbremsfunction

Edelhout olijven mat

Alarm

Emergency Assist (Lane Assist), file assistent, voetganger herkenning LEDplus

Rijprofiel kiesbaar

Bagagenet

Elektrische achterklep en opening van de rollo

3 spaaks sportstuur met flippers en verwarming

Discover Pro

Panoramadak

Proactieve inzittende bescherming

R-line exterieur

R-line sportpakket (sper diff progressieve stuurbekrachtiging achterramen donker en verlaagt onderstel)

Donkere achterlichten in LED

Keyless entry

Zonneschermpjes aan de achterramen

Telefoon Comfort

Area View met camera's rondom

Verkeersborden herkenning....



Zo, dat was het wel zo'n beetje
icon_mrgreen.gif




Nog even een paar plaatjes uit de calculator voor een goed beeld hoe hij wordt, rijden per 1 juni

iris (1).jpeg iris (3).jpeg iris (8).jpeg iris (5).jpeg iris (6).jpeg
 
Laatst bewerkt:

micky

Forumguru
da's een beste Passat! Mooi! Wil niet weten wat die in NL kost in soortgelijke trim...
Deze is in Nederland niet te koop, hier heb je alleen de 240pk met 4Motion, niet de 190, de 190PK is momenteel zelfs helemaal niet leverbaar in NL, aangezien ik de auto voor de helft in Nederland moet bijtellen vind ik de 190 ook wel genoeg:sterretjes:
 

micky

Forumguru
@auriga ja standaard tot 160km/h, de upgrade is een optie die ik ergens bij kreeg, geen idee of ik er blij mee ga zijn, nog nooit met ACC gereden, maar het zit erop en is nodig voor het "autonoom" file rijden (ACC in algemeen dan niet de 210km/h versie:D), in de file schijn je niets te hoeven doen:dankje:
 

CDK

Forumguru
Super mooie wagen zeg! Proficiat @micky, ook met je nieuwe job natuurlijk! Je had het al elders verraden dus dat er een Passat ging komen was voor mij al geen geheim meer, maar een prachtige configuratie is het geworden!
 

Ericw

Forumguru
Wat een gave "bak" Micky! (en gefeliciteerd met je nieuwe job) Had het inderdaad ook al op een ander forum gelezen. :D
Hier ga je een hoop rijplezier mee hebben en zal geen moeite met je "sleurhut" hebben.:deuk::deuk:
 
Bovenaan Onderaan