Nieuw wapen in de strijd om de vakantie bagage..

EdK

Forumguru
dubbele haak ?
Kenne ze onderweg lekker beppe zonder dat je er last van hebt

Bakkertje

Forumguru
Zo de trip zit er (helaas) alweer op.. We hebben 2 weken echt fantastisch weer gehad, alle dagen 22 graden plus met zelfs temperaturen dichterbij de 30 graden. Echt een superfijne vakantie is het geweest!

De zakken dan, die werken echt heel erg goed. Alle lange kleding is voor niets mee geweest dankzij het weer en daardoor hebben we toch weer teveel meegenomen. Maar goed mij hoor je niet klagen dat er vooral zwemkleding gebruikt is en wat korte broeken :D

Vrouwlief gaf ook toe teveel meegenomen te hebben, dus die krijgt ze de volgende keer terug.. De zakken blijven in gebruik, maar dan om ruimte over te houden voor bijvoorbeeld buitenspeelgoed.

Hoe dan ook mijn vrouw heeft niet hoeven wassen en alles is meegegaan.

De passat lijkt ook minder ver in zijn vering te zakken dan de superb.

jalex_h

Forumguru
Heb je ook bijgehouden wat er teveel mee gegaan is? Kun je dat de volgende keer meteen laten staan :)

Bakkertje

Forumguru
Hehehe nee we hebben het niet bijgehouden, maar het waren alle lange broeken en truien..
Overigens regent het er daar nu sinds vrijdag al, dus we hebben het echt getroffen met het weer.

Wat ik nog kwijt wil over de zakken, het effect komt echt goed tot zijn recht bij dingen als slaapzakken en kussens. Voor kleding werkt het ook maar is het effect wel minder.

Havana

Forumguru
Volgende keer gewoon de combi nemen, ziet er ook nog eens beter uit ;)

P.s. Wij boeken altijd huisjes met wasmachine. Zeker met kleine kinderen en twee sportende ouders een must, anders moet je idioot veel kleding meenemen.

Bovenaan Onderaan