Nieuw wapen in de strijd om de vakantie bagage..

Sparkie

Forumguru
Mevrouw Sparkie zet ook alles klaar en ik zorg dat het erin past.
En over het algemeen gaat dat redelijk. Ik heb nog niks hoeven laten staan:

SAM_1381.jpg

SuperBeeb

Forumguru
Verhalen hierboven zijn - ook hier - zeer herkenbaar: last minute voetballen, tassen en etenswaren mee. In de Passat kon ik overigens heel veel kwijt in de reservewielbak. Nu ligt daar een wiel in...

Het kan ook anders:
Collega van me gaat met het vliegtuig naar de zon, met man en 2 kinderen. Laatste keer hadden ze samen 1 stuk bagage bij zich: 4 kg :tegek: Kopen alles wat nodig op de bestemming.

Hans O.

Forumguru
Wij nemen de auto altijd mee op vakantie.

Gaat makkelijk met een pick-up
truck-car4.jpg

Bakkertje

Forumguru
Hehehehehe, geweldig al die reacties!

Vanmiddag is de eerste vacuümzak gevuld met slaapzakken en de hoeslakens, het resultaat is toch best goed. Amazing Mike, moet je zien de slaapzakken nemen nog maar de helft van de plek in!
2099767-1806amazing.jpg

De stofzuiger in kwestie (600w):
Golden-section-sj-8-mini-font-b-vacuum-b-font-font-b-cleaner-b-font-household.jpg

De slang past exact op de aansluiting van de zakken. De zuiger zelf past er prima bij nu dat alles gecomprimeerd is. Kan ik in Italië de auto nog een keer uitzuigen :deuk:

In vergelijk met de voorgaande kofferbak foto's (wel typisch trouwens dat die er zoveel zijn..), er moet bij ons voor 5 mensen spul mee, waarbij de jongste van 5 de eigenschap heeft te vergeten om naar het toilet te gaan als ie eenmaal aan het spelen is..
Mijn vrouw heeft ook vakantie en wil dan ook zo min mogelijk hoeven wassen op vakantie, en als je dan niet weet wat voor weer het wordt heb ik een uitdaging om alles mee te krijgen..

Bijlagen

• 20150430_103006.jpg
    20150430_103006.jpg
    51,6 KB · Weergaven: 59
  • 20150430_103327.jpg
    20150430_103327.jpg
    35,1 KB · Weergaven: 58

Ron467

Actief lid
Ik weet het niet meer, maar mogelijk ben ik ooit, toen de gang vol lag, voor de TV gaan hangen en gevraagd of zij nu alles in de auto wilde leggen.....:thumbsup:

Feit is nu wel dat we nu een camper hebben....(zomer, voor en na jaar)

Maar maar toch ook met de fabia, 3 personen bagage,ski´s en snowboard, zonder dakkoffer of zo op wintersport gaan....zonder ergens iets teveel terug te hoeven leggen!

MartijnW

Actief lid
Heel simpel opgelost hier. Bij de thule dakkoffer de bijbehorende tassen gekocht en wat niet in de tassen past gaat niet mee.

s-line

Forumguru
Ik heb ook van die vacuum zakken voor de wintersport,maar ik vind het een top uitvinding die van ons doe je zonder stofzuiger,gewoon alle lucht eruit persen afsluiten en klaar. Het scheelt echt een heleboel ruimte, afgelopen winter verplicht met de 208 van mijn vrouw naar Oostenrijk maar zelfs alle kleding paste in de kofferbak door die zakken:pieker:. Je hebt bijna niet eens meer perse een station nodig op deze manier!;)

Bovenaan Onderaan