Nieuw en op zoek naar een Combi.....Octavia gevonden!

Herperduin

Forumguru
@JeSko: misschien heb je er wel een neusje voor of misschien ben je verkouden en doet je reukorgaan niet geheel wat je zou mogen verwachten. Maar morgen weet je meer. Moet nu echt nog even werken want anders kan ik me ons nieuwe speeltje hier niet veroorloven :geek:
 

jesse_s93

Donateur
Als het de tweede auto betreft, zou ik gokken op een Rapid ;) Wel grappig, een van de auto's die ik had gedeeld (ook een Rapid) komt dan bij Autoscout24 blijkbaar direct bij je favorieten te staan. Vandaag de melding "helaas is deze er net meer". De laatste letter van het kenteken klopt echter niet.

Ik ben benieuwd wat het geworden is. Succes nog even met het wachten!
 

Herperduin

Forumguru
Tadaa! Het is de auto vóór de Rapid geworden. @JeSko: wellicht herkenbaar…een witte Octavia Combi :giggle: .

Het is een Greentech Business 1.0 tsi, handbak, geen extra luxe behoudens virtual cockpit en 118.000km op teller vanaf zijn eerste levenslicht in november 2019. Netjes met jaar Bovag garantie en krijgt nog een grote beurt dus inclusief bougie vervanging etc. Geeft wel goed gevoel. Psychiatrische inrichting wilde mij niet repareren dus moest gewoon toch iets met garantie gaan kopen:pieker:.
Nu alles eens zelf nog goed gaan poetsen, dorpelbescherming en bumperbescherming zoeken en kijken wat ik nog aan extra’s wens… Zal nog snel een “mijn auto” topic openen.
Voor nu iedereen dank voor geduld, adviezen, steun en leuterpraat. Hoop nog lang member te blijven hier en ook bijdragen te mogen leveren aan dit forum.
 

Bijlagen

  • IMG_1331-compressed.jpeg
    IMG_1331-compressed.jpeg
    303,1 KB · Weergaven: 32

1983jeroen

Forumguru
Gefeliciteerd!
De Virtual Cockpit is een mooie optie!

Greentech Business zit toch al voldoende op en aan toch?
Volgens mij is de mijne ook een Greentech Business, al zitten daar denk ik wel extra gekozen opties op.
 

Herperduin

Forumguru
@EdK : tuurlijk niet. Ik neem jullie allemaal in de maling. Ben pas drie maanden aan het trollen…. alleen wel bijzonder dat mijn bankrekening leeg is. Toch eens gaan kijken wie hier de rekening geplunderd heeft. Zullen wel vele pakketten van dhl en post.nl binnen moeten komen. Zolang ze maar geen krassen op de witte auto maken. Eh…ik weet zelf het verschil tussen fictie en werkelijkheid niet meer. Toch maar nog eens aanbellen bij de inrichting. Misschien willen ze me nu wel hebben!
 

Herperduin

Forumguru
@EdK : Damn. You got me :eek: Kijken of ik me beetje onopvallend in de menigte kan gaan mengen. Witte Octavia is in ieder geval niet heel opvallend …
 
  • Haha
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan