CDK
Forumguru
@Dennis Nijholt, dankjewel voor het claimen van jouw ticket voor de nazomer meeting
je hebt het 18e ticket bemachtigd, dus heit nú al een gezellig clubje aan het worden 

Ach joh, via Diest richting Maastricht is't amper 45 minuten meer i.p.v. de aangeraden route op Maps. Jullie rijden toch allemaal graag in jullie Skoda's?@blauwkeut zo ga ik de avond voordien al moeten vertrekken om gelijk waar op tijd aan te komen
Nu er moet dringend eens een meeting in West-Vlaanderen plaats vinden hoor, ik verlies mijn haar door zo vroeg te moeten opstaan![]()
Zolang het niet op dat ene strand in Bredene is?Niet dat ik niet wil @Corné de Kluijver maar West-Vlaanderen is wel ver voor de 90% forumleden dus daar moet ook wel een beetje rekening met gehouden worden voor een meeting hé. Maar eens een mini-meet aan het zeetje kan wel tof zijn deze zomer. Met een goed terrasje bij lijkt me dit wel wat. Ik zal het eens met de minister van Feesten der Belgische koloniën (@Joske) er eens over hebben![]()
Oh, ben ik daarom kaal?@blauwkeut zo ga ik de avond voordien al moeten vertrekken om gelijk waar op tijd aan te komen
Nu er moet dringend eens een meeting in West-Vlaanderen plaats vinden hoor, ik verlies mijn haar door zo vroeg te moeten opstaan![]()
Excuses zijn niet nodig hoorSorry ik heb 2 tickets geclaimd forum naam is Ed13