Nazomer meeting 2015, zaterdag 5 september, @ TVS Engineering BV, Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
@Dennis Nijholt, dankjewel voor het claimen van jouw ticket voor de nazomer meeting :thumbsup: je hebt het 18e ticket bemachtigd, dus heit nú al een gezellig clubje aan het worden :jaja:

blauwkeut

Forumguru
meerijden kan altijd :thumbsup:

maar wel op tijd uit je bed willen natuurlijk ;)

@peterrapid .... é é :deuk:)

Jah, maar jullie komen toch van de andere kant van 't water? :laugh:

Was eens op Maps aan het kijken, de 314 richting Maastricht en dan omhoog is misschien nog een optie, maar tikt toch 2,5 uur aan... Dus als jullie nu gewoon deze kant op komen kan ik blijven liggen tot jullie hier zijn... :tegek:

• Leuk
Waarderingen: CDK

peterrapid

Forumguru
Niet dat ik niet wil @Corné de Kluijver maar West-Vlaanderen is wel ver voor de 90% forumleden dus daar moet ook wel een beetje rekening met gehouden worden voor een meeting hé. Maar eens een mini-meet aan het zeetje kan wel tof zijn deze zomer. Met een goed terrasje bij lijkt me dit wel wat. Ik zal het eens met de minister van Feesten der Belgische koloniën (@Joske) er eens over hebben :deuk:

blauwkeut

Forumguru
Niet dat ik niet wil @Corné de Kluijver maar West-Vlaanderen is wel ver voor de 90% forumleden dus daar moet ook wel een beetje rekening met gehouden worden voor een meeting hé. Maar eens een mini-meet aan het zeetje kan wel tof zijn deze zomer. Met een goed terrasje bij lijkt me dit wel wat. Ik zal het eens met de minister van Feesten der Belgische koloniën (@Joske) er eens over hebben :deuk:
Zolang het niet op dat ene strand in Bredene is? :nailbiting:

CDK

Forumguru
Wil degene die zojuist 2 tickets geclaimd heeft mij even een Pm sturen, zodat ik ook je forumnaam weet?
Alvast bedankt voor de medewerking :thumbsup:

Greetz Corné

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan