Nazomer meeting 2015, zaterdag 5 september, @ TVS Engineering BV, Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
@MaRco2 het zou leuk zijn als jij er ook weer bij was! Heb het speciaal vroeg ingepland zodat de leden er met de vakantie nog enigszins rekening mee kunnen houden ;)
 

MaRco2

Forumguru
Meestal is het vertrekken op 31 augustus (aankomst 1 september = laagseizoen) mits goed weer. Dat ging het afgelopen jaar de mist in, daarom richten we ons nu op juni.:)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Komt er ook @Joske, ik hou ook een lijstje bij op m'n iPhone en die zal ik nog wel posten tzt, het zijn er nu 16 en er volgen er vast nog veel meer :)
 

CDK

Forumguru
Hallo allemaal,

het duurde even voordat ik er uit was met TVS, maar ik denk dat ik er iets moois voor jullie uit heb weten te slepen.... Correct me if I'm wrong ;)

De gemiddelde korting is 30% op tuning, I n alle onderstaande prijzen is de korting reeds verwerkt!

Naast deze post zal ik tevens de startpost aanpassen, zodat nieuwe bezoekers van dit topic ook direct weten waar ze aan toe zijn.

Op de dag zelf worden zonder bijzonderheden maximaal 3 auto's gechipt, alle bezoekers kunnen een voucher aanvragen om op een later tijdstip te chippen tegen meeting condities.

Hieronder een overzicht van de mogelijkheden:

- Dynorun + vermogensrapport €25,-

- Custom DSG aanpassing €349,-

- Externe ECU + dynorun + vermogensrapport €499,-

- Externe ECU + Custom DSG aanpassing + dynorun + vermogensrapport €849,-

- Chip op maat 1 (leeftijd auto doet niet ter zake) + dynorun + vermogensrapport €419,-

- Chip op maat 2 (leeftijd auto doet niet ter zake) + dynorun + vermogensrapport €699,-

- Chip op maat 1 + Custom DSG aanpassing + dynorun + vermogensrapport, voor auto's jonger dan 5 jaar €699,-

- Chip op maat 1 + Custom DSG aanpassing + dynorun + vermogensrapport, voor auto's ouder dan 5 jaar €559,-

- Chip op maat 2 + Custom DSG aanpassing + dynorun + vermogensrapport €1049,-

Uitleg:

Chip op maat 1 is bedoeld voor de standaard auto's en de software aanpassing zal zoveel mogelijk middels OBD poort gaan en in sommige gevallen door de ECU te openen. Nacontrole door een testrit met aangekoppelde laptop. Deze optie is heel aantrekkelijk geprijsd!

Chip op maat 2 is idem aan 1, maar dan voor auto's waar reeds enkele modificaties aan gedaan zijn, zoals bijvoorbeeld een andere turbo, andere injectoren, een cold air intake, een andere downpipe of een complete motoraanpassing. Met deze variant worden er nog wat extra pk's en Nm's behaald om het maximale rendement uit de motor te halen. De chip wordt dan namelijk aangepast aan de aanwezige modificaties en op de rollenbank afgesteld met extra nacontrole d.m.v. een testrit met aangekoppelde laptop, tevens zullen hulpmiddelen als een simulator en of een uitlaatgastester gebruikt worden als dat nodig mocht zijn. Dit kost veel tijd en deze tijd is er niet op een meeting. Forumleden die voor deze variant gaan, krijgen een voucher mee zodat de chip op maat 2 in een vervolgafspraak voor bovengenoemde prijs kan worden aangeboden.

Een externe ECU is een veredelde powerbox en is niet de beste en niet de meest effectieve oplossing, maar vooral voor motoren die nog niet te tunen zijn of voor leaserijders die bij inleveren van de auto en / of werkplaats bezoek (tijdelijk) de box willen verwijderen. Het (de)monteren is in enkele minuten gefixt en door iedereen zelf te doen. Qua rendement levert een externe ECU meestal iets minder op in vergelijking met OBD tuning.

Aanmelden voor een dynorun met vermogensrapport kan per @ naar skodaforum.nazomermeeting@gmail.com, ik zal van tijd tot tijd de lijst hier publiceren.

Voor chippen op de meeting zelf zoek ik totaal 5 leden, waarvan 2 voor op de reserve lijst. 1 persoon heeft zich reeds opgegeven. Aanmelden kan per @ naar skodaforum.nazomermeeting@gmail.com, ik zal de deelnemerslijst hier publiceren.

Als er nog vragen zijn hoor ik dat graag.

Greetz Corné
 
Laatst bewerkt:

andrehj

Forumguru
Corné, dat heb je weer fantastisch geregeld! :thumbsup::bloemen:
De custom DSG aanpassingen zijn wat duurder dan anderhalf jaar geleden, maar omdat er op de dag zelf nu maar drie auto's gedaan worden, zal er veel meer aandacht voor die drie auto's zijn. Anderhalf jaar geleden ging dat allemaal toch wat te haastig.
Het lijkt mij een goede opzet zo.
Ik wil me graag als toeschouwer aanmelden. Vermogensrapport en dsg-aanpassing heb ik al, en tuning heb ik niet nodig. Maar TVS is in de buurt, dus dan kom ik altijd even langs.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
dankjewel @andrehj, wil je dat aanmelden aub doen dmv een ticket te claimen via eventjoy, zoals in post 1 staat aangegeven?
 

johnboy

Donateur
Hoi Forum.

Inmiddels rij ik een Seat Alhambra 2.0TDI uit 2011 (wilde ruimte...en Skoda heeft er nog geen),
mijn vrouw rijdt nog wel een Fabia II :-).

Is het toegestaan als niet Skoda-auto dat ik me met mijn Alhambra eventeel inschrijf voor:

- Chip op maat 1 (leeftijd auto doet niet ter zake) + dynorun + vermogensrapport €419,-

Met mijn Superb Combi niet meer gedaan, lijkt me wel aantrekkelijk.
 

CDK

Forumguru
@johnboy, je bent reeds 2007 forumlid, dus ik zie geen enkel probleem, opgeven per email aub zoals o.a. In de startpost aangegeven is ;)
Én een ticket claimen via eventjoy aub, eveneens info in de startpost.
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Update: prijs powerbox is flink aangepast, maar nogmaals ik prefereer OBD tuning ;)
 
Laatst bewerkt:

blauwkeut

Forumguru
Ik kijk nog even... 't Is toch een stukje rijden richting Varsseveld, maar vond het vorige nazomermeeting ook wel leuk, dusja.
Ook aan het twijfelen of ik al dan niet die tuning nog zou laten doen, met dat het uiteraard een leasewagen is waar ik mee rij en er in september nog minder dan twee jaar ermee mag rijden... Misschien alleen de DSG laten aanpassen, maar is dat die "custom DSG aanpassing" optie om de schakelmomenten wat aan te passen?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@blauwkeut, wel of niet tunen ivm tijdsbestek is een afweging die je zelf het beste kan maken ;)
Custom DSG aanpassing zijn idd maatregelen om de koppeling te sparen én schakelmomenten aanpassen.
Wellicht kan je met @Joske en @peterrapid onderweg afspreken om samen op te rijden? Het zou gezellig zijn als je ook zou komen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan