Navigatie Updates 2019/2020

Frankie

Actief lid
nou nou, van het weekend die update geïnstalleerd (toch aardig tijd in beslag genomen), maar zie weinig tot geen verschil.
Zo is in onze regio een een zgn. 'Buitenring' aangelegd, maar die staat er mooi niet op..
 

Fabia 123

Forumguru
Zo is in onze regio een een zgn. 'Buitenring' aangelegd, maar die staat er mooi niet op..

Komt vaker voor. Bij nieuwe wegen, rotondes enz. gaat er vaak 6 tot 12 maanden overheen voor het in een navigatie update staat.
 

Rallye

Forumguru
En een grote versie voor 2020 voor de Amundsen. Vanavond thuis maar eens kijken of deze afwijkt van de meest recente VW-versie. Daar lijken nog geen nieuwe kaarten te staan.
 

Frens

Lid
Zo is in onze regio een een zgn. 'Buitenring' aangelegd, maar die staat er mooi niet op..
*zucht* En terug naar Android Auto ;)

Komt vaker voor. Bij nieuwe wegen, rotondes enz. gaat er vaak 6 tot 12 maanden overheen voor het in een navigatie update staat.
De weg is in aanleg sinds 2015. Alleen de allerlaatste aansluiting op de autoweg is dit jaar pas geopend. Maar we houden goede hoop voor week 25, 2020. :dankje:
 

GJS

Senior Member
Website werkt i.d.d. weer maar ook geen nieuwere versie voor mijn MIB1 Amundsen.
@Spector , jij zal waarschijnlijk ook een MIB1 hebben.
Waarschijnlijk is nu alleen de update voor de MIB2 Amundsen vrijgegeven, hopelijk komt de MIB1 update er ook aan.
 

Spector

Forumguru
Website werkt i.d.d. weer maar ook geen nieuwere versie voor mijn MIB1 Amundsen.
@Spector , jij zal waarschijnlijk ook een MIB1 hebben.
Waarschijnlijk is nu alleen de update voor de MIB2 Amundsen vrijgegeven, hopelijk komt de MIB1 update er ook aan.

Is een MIB2.5 toch ( Columbus zonder knoppen) ??
 

GJS

Senior Member
Jij hebt dus een veel nieuwere en een Columbus, MIB2.5 heeft i.d.d. geen knoppen voor zover ik weet.
Waarschijnlijk zijn de nieuwe kaarten voor de Columbus dan ook nog niet vrijgegeven, die zullen binnenkort dan wel komen.
Voor de oudere systemen is het maar afwachten of er nog updates komen, tot nu toe wel.
 

EdK

Forumguru
De 2020 voor de mijne is only for 32Gb cards, maaarrrrrr in de tekst staat dat het gelukkig ook op de 16 past met zijn 13Gb grote file...
Dus maar weer ff downen en van de week maar weer op t kaartje zetten....
 

Pendragon

Forumguru
De 2020 voor de mijne is only for 32Gb cards, maaarrrrrr in de tekst staat dat het gelukkig ook op de 16 past met zijn 13Gb grote file...
Dus maar weer ff downen en van de week maar weer op t kaartje zetten....

Ja, een vriend van mij had deze ook gewoon gedaan op een 16GB en ging gewoon. Heel apart....
 

EdK

Forumguru
Ja, een vriend van mij had deze ook gewoon gedaan op een 16GB en ging gewoon
Goh dacht dat jij buiten Corné om alleen maar vriendinnen had ?
Maar bij de vorige download had ik ook al de 32Gb versie van meen 12GB gedownload en op me SD kaart geplaatst , en werk nog steeds prima .... en zeker niet trager geworden of zo !
 

Pendragon

Forumguru
Goh dacht dat jij buiten Corné om alleen maar vriendinnen had ?
Maar bij de vorige download had ik ook al de 32Gb versie van meen 12GB gedownload en op me SD kaart geplaatst , en werk nog steeds prima .... en zeker niet trager geworden of zo !
Waar haal jij die inside information nu weer vandaan
 
Bovenaan Onderaan