Columbus Navigatie DVD

Darkside

Forumguru
geinmodus aan....;
Daarom heb ik ook een Skoda koelkast bij de prijs meegedongen ;) dat biertje moet wel koud zijn uiteraard :)
geinmodus uit....;
ook hier zijn mannetjes en vrouwtjes met blauwe pakjes voor én terecht!

Heb jij serveersters in je auto in blauwe pakjes die met je mee rijden?
Wat een luxe

(zal niet meer offtopic reageren)
 

mikehotel

Actief lid
Jongens, de topicstarter vroeg om een inhoudelijke reactie....
En die gaat echt NIET van mij komen *insert caps-alert* :deuk:
 

leonpard

Actief lid
In het kader van: Vraag niet hoe het kan, profiteer ervan..........

Ik heb nu 3 weken mijn O3C EBL en probeerde vanmorgen een concert-DVD in de speler van de Columbus. Wat schetst mijn verbazing: beeld en geluid tijdens het rijden?? Gangetje van 130 en Crossroads Guitar Festival van Eric Clapton op mijn scherm.

M.i. zou dit toch niet mogen werken?
 

Joske

Forumguru
Dat je auto in beweging gaat.. (>20 km/u ofzo zeker?)

Dat kan ie op verschillende manieren terugkoppelen naar jouw Columbus, snelheidsmeter of GPS-tracking. De juiste reden daarvan weet ik niet, daarom mijn vraag of jouw GPS nog goed werkt :)

EDIT: bij > 5km/u (zie screenshot van de handleiding)

Naamloos.jpg
 

leonpard

Actief lid
Ik heb het nogmaals getest, ik heb DVD beeld & geluid en navigatie via het MFD en speakers, en dat gewoon tijdens het rijden...... Ik zal binnenkort ook eens een film proberen, kijken of dat ook werkt.

Zoals ik al zei: vraag niet hoe het kan, profiteer ervan!
 

jacq123

Nieuw lid
Hallo, Ik heb zojuist een Skoda Yeti van augustus 2012 gekocht. Heerlijke auto, maar ik wilde hem alleen kopen als ik mijn iPod classic er op af kon spelen. Er werd gezegd dat er vrij simpel een MDI aansluiting op kon worden aangebracht, maar nu zegt mijn monteur dat dat toch blijkbaar niet het geval is en het lijkt hem niet uitgesloten dat als hij het toch doet de boordcomputer in de war raakt. Ik heb een Columbus HW version H64 en SW version 4024. In mijn vorige auto had ik een autoradio met USB waarop ik mijn Ipod kon afspelen en opladen. Is er een oplossing? Dank u wel.
 

Darkside

Forumguru
Mdi achteraf moet prima gaan. Alleen zijn de kosten volgens een stuk duurder dan affabriek.
En moet de mdi unit idd aangemeld worden in de BC
Volgens mijn zijn er in het verleden wel topics geweest over het achteraf inbouwen van mdi en de kosten daarvan.

Verder weet ik niet wat voor afspraken je gemaakt hebt met de monteur/ dealer. Maar als zij hebben gezegd dat het kon lijkt me dat iets wat je hebt meegenomen in je beslissing om de auto te kopen.
Beetje lullig als je de auto gekocht hebt en ze zeggen achteraf. Sorry dat gaat toch niet lukken
 

jacq123

Nieuw lid
Dank voor de supersnelle reactie. Ik zal eens speuren. Ik heb de auto inderdaad wel al gekocht (en daar geen spijt van hoor), maar ik mis de mogelijkheid om die iPod aan te sluiten behoorlijk. Ik ben helemaal niet technisch (was al blij dat ik MDI wist), en vond het al knap dat ik SW en HW nummer gevonden had (Setup lang indrukken). Ik ga dus liever niet zelf aan de slag, want ik zou het doodzonde vinden om die BC te ontregelen. Wat ik overigens wel gek vind is dat de display aangeeft dat ik aux heb, maar ik zou niet weten waar die aansluiting dan zit (niet in dashboard kasje of onder armsteun).
 

jacq123

Nieuw lid
Kan iemand bevestigen dat een zgn Dension gateway een oplossing zou kunnen zijn voor het verbinden van mijn iPod met de Columbus en als dat het geval is blijven alle functionaliteiten van de BC behouden? Weet iemand dan misschien ook welke gateway ik nodig heb. Ik hoef alleen maar de iPod aan te kunnen sluiten en liefst dat het ook wordt opgeladen. Is die aansluiting redelijk makkelijk zelf te doen. Dank je wel.
 
Bovenaan Onderaan