Navigatie Amundsen MIB O3

joslia

Nieuw lid
Ik heb de update uitgevoerd maar nu werkt de voice command niet meer. Ik begreep van een ander forum lid dat hij hetzelfde probleem had. Zijn er forum leden bij wie voice command wel werkt na de update?
 

AndreM

Forumguru
Ik heb de update uitgevoerd maar nu werkt de voice command niet meer. Ik begreep van een ander forum lid dat hij hetzelfde probleem had. Zijn er forum leden bij wie voice command wel werkt na de update?

Mocht je de oude mappen nog hebben van de SD kaart, dan zou ik bestands mapje "vde" op je SD kaartje zetten en kijken of het dan wel werkt.
En als dit zo is, dan weet ook ik waarom de bestands grootte verschillend waren t.o.v. van de oude versie 40
aangezien het bij versie 45 het ontbreekt.
Je moet het plaatsen op de SD kaart in de map "markets" - "eu" - en hier moet het "vde" mapje geplaatst worden naast de "map" bestand zoals dit heet.
 

Fucky

Senior Member
klopt als een bus AndreM, heb de map vde teruggezet en hopla voice command werkt weer!
begrijp nu ook waarom de update file zo klein was!
 

BenMW

Lid
Stap 8: Neem het SD kaartje van de Amundsen, gebruik geen andere want deze werkt niet (zie uitleg) en maak een backup van het oude kaartmateriaal. Waarom backup, mochten de nieuwe kaarten niet werken, kan je de oude weer terug zetten!
Is dat kaartje groot genoeg om de steeds groter wordende kaarten te kunnen opslaan?
 

basfaro

Nieuw lid
heel goed deze oplossing hoe te handelen, heb hem maar uitgeprint voor de volgende update, wel een slechte zaak van skoda om hier niets van te vertellen dat je de originele sd kaart moet gebruiken, de skodadealer hier heeft er geen kaas van gegeten...hebben volgens mij er een oude versie overgezet , andreM heel duidelijk hier heb ik iets aan.. bedankt
 

basfaro

Nieuw lid
er wordt gesproken over de voice command is dat de dame die je begeleid of is dat hetgene om mondeling de weg aan haar te vragen ??
 

basfaro

Nieuw lid
maar ...wat een ellende de ene fout na de andere foutmelding op het scherm en werken ...ho maar, echt ten einde raad ...dacht even de originele 2014 terug te zetten ...
 

Jan O3EBL

Nieuw lid
Ik heb nu 2x geprobeerd de update software ( Columbus) te downloaden. Na 7 uur downloaden breek hij de download af en staat er 22 Gb in de map. Ik heb geen idee hoe dit komt. Ik heb genoeg ruimte op de harde schijf. Eigenwijs heb ik de file in de map op de pc toch uitgepakt op de sd kaart en in het sd slot van de radio gestopt. De radio hekend geen update sofware op de sd kaart. Heeft iemand wellicht een oplossing?
 

basfaro

Nieuw lid
hij doet het weer gelukkig, de garage is er ongeveer een week mee doende geweest om 2015 erop te zetten alleen de voice command (vde map) is weg maar vindt het wel best zo.. tik het wel in
bedankt voor het meedenken in ieder geval
 
Net geprobeerd de update op de kaart te zetten, ik krijg de melding dat het systeem geen afspeelbare media kan vinden. Heb nu 3x keer geprobeerd de mappen op de kaart te zetten maar helaas. Blijf dezelfde melding krijgen !!

Zit nu met een zwart scherm !?
 

basfaro

Nieuw lid
Het skoda kaartje gebruikt? Ja het is een waardeloos systeem zo....jammer hoor Er staat op dit forum een handleiding hoor die zou je kunnen gebruiken Gemaakt door andreM lees die even door dan. Sterkte...
 
Yep, originele kaartje gebruikt, stappen gevolgd zoals aangegeven in eerdere topics maar heelaas.
Helemaal niets !
 
Bovenaan Onderaan