Nabespreking Nazomer meeting 05-09-2015 @ TVS Engineering BV - Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ridley

Forumguru
Maakt tegenwoordig niet meer uit volgens the big man bij TVS. In de fabriek worden de blokken al op vol vermogen getest met een koud blok. Gewoon gechipt dus
 

CDK

Forumguru
Hier nog even een bericht van mij :)
Zojuist thuis aangekomen, maar voor het slapen gaan eerst nog even dit...

Alle deelnemers / aanwezigen hartelijk dank voor jullie komst! jj :thumbsup:

@TVS dank voor jullie gastvrijheid! :thumbsup:

Rijnwoud Rotterdam bedankt voor de goodiebags :thumbsup:

@Antera / Lowering bedankt voor de armbandjes in de goodiebags en de S3C :thumbsup:

bedankt Vruggink voor de demo's en de tasjes :thumbsup:

@ertromp @Antera @Octavia32 bedankt voor de VCDS aanpassingen :thumbsup:

@Joske en @Der Einser dankjewel voor de hand en spandiensten :thumbsup:

@blauwkeut bedankt voor de naambordjes en de Vlaamse mayonaise ;) :thumbsup:

@Steve super dat je er weer bij was dankjewel :thumbsup:

@TheoStek ook super bedankt voor je uitleg en vakmanschap :thumbsup:

Last but not least @rhaak1991 wat heb jij deze dag een mooi muzikaal randje gegeven kerel, echt super goed gedaan een dikke :thumbsup:

Ben ik nog iemand vergeten? Excuses, dat zal de vermoeidheid zijn :(

O ja 1 sowieso vergeten ik wil vooral ook mijn lieve vrouw @Fabi3 bedanken voor de support, inpak hulp en het engelengeduld wat je gehad hebt terwijl ik wéér druk bezig was met de organisatie en wéér geen tijd voor jou had :bloos: Dankjewel schat! X
 

andrehj

Forumguru
1 auto...met 200 gram resterend van de 525 voorgeschreven vulgraad.
Dat was de mijne... Net op tijd laten checken dus. Volgende keer maar om de twee jaar (auto is nu 4 jaar oud), alhoewel het maar de vraag is hoeveel er af fabriek in zat (getuige de F3 van @Fabi3 ).
Blij dat ik het nu weer voor mekaar heb.
En Corné uiteraard nogmaals bedankt voor de zeer geslaagde dag. :bloemen::cheers:
 

Arco

Forumguru
Hartelijk dank voor de mooie organisatie! Het was top, spijtig van het weer...
Kinderen waren ook erg enthousiast! We hebben allemaal fijne mensen ontmoet en vele mooie wagens gezien.
Heel hartelijk bedankt voor de Award, de kids vonden het superleuk en hadden veel te vertellen nadien en ik... ik was best een beetje trots...veel nagedacht en getwijfeld over de tuning..maar die is nu weg!
Heel erg bedankt allemaal!
 

Peter_Octavia

Forumguru
@Corné de Kluijver en aan alle andere die hun steentje hebben bijgedragen aan deze meeting super bedankt voor de geslaagde dag.

Ondanks dat ik op de reserve lijst stond voor de tuning op maat toch aan de beurt gekomen voor deze behandeling.
Resultaat is geweldig te noemen. Lijkt wel een andere auto geworden. Helemaal happy mee.
Al was ik na de meting van het originele vermogen toch wel een beetje bang voor het eindresultaat.

En dan nog even de plaatjes bij het praatje;

Origineel: (dat viel tegen)
Origineel vermogen.jpg


Met tuning:
Tuning vermogen.jpg
 

Cordoba

Forumguru
@Pendragon Gaaf filmpje André, ook de drone nog ingezet:thumbsup: Er zit alleen een typefoutje in de aftiteling: i.p.v. organiseren, staat er organsieren (s en i verwisseld).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan