Nabespreking Nazomer meeting 05-09-2015 @ TVS Engineering BV - Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

blauwkeut

Forumguru
Ook weer thuis na een tussenstop in Roermond om voorraad in te slaan bij de AH.
Top dag geweest, perfect georganiseerd @Corné de Kluijver! Ook bedankt voor de goody bag trouwens :)
En danku aan TVS voor de locatie (het was wel een tripje maar toch weer lekker kunnen cruisen)

Ook tof trouwens dat de nieuwe Superb Combi er stond... Knappe wagen hoor :thumbsup:

Later meer van mij, nu eerst bijtanken :)
Jah, letterlijk ja... Gisteren volgegooid en dit is de status bij thuiskomst...
20150905_184551 (Medium).jpg
 
Laatst bewerkt:

bobbl

Forumguru
Sluit mij helemaal bij de vorige sprekers aan: GEWELDIG georganiseerd!!
Corne en Renate en TVS int bijzonder, en verder iedereen die deze dag mogelijk heeft gemaakt..................BEDANKT!
Berend bedankt voor de upgrade, en alle lof voor de VCDS mannen die menigeen weer blij hebben gemaakt!
Top dag!
 

Cordoba

Forumguru
:ot: azerty ken ik niet, wel de normale qwerty-toetsenborden. (of is azerty een speciaal Appelig toetsenbord?)
 

blauwkeut

Forumguru
Jullie hebben een qwerty, de belgen een azerty... Gewoon een andere toetsenlayout...

:ot:edit - en zo ziet die er uit ;)
Belgian_kbd-s.png
 
Laatst bewerkt:

GvA14TSI

Donateur
Zoals al eerder gezegd is, het was een geweldige dag, perfect georganiseerd! Dank aan alle betrokkenen!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Oenoud

Forumguru
Ook wij zijn weer terug in Friesland. ( al een tijdje hoor. Zover is Friesland nou ook weer niet. :tongue:)
Op de terugweg een stukje Duitsland meegepikt en even de 200 aangetikt. :D

Corne en eventuele overige organisatoren en vrijwilligers super bevat voor een leuke dag.
Erik @ertromp bedankt voor je aanpassingen met de laptop. Veel waren achteraf al ingeschakeld maar hetgeen je hebt kunnen aanpassen. Hartelijk bedankt.

@Corné de Kluijver super bedankt voor het ritje in je kanon. Ik heb er een filmpje van.
Als jij het goed vindt zal ik later de link even plaatsen. Hoor het wel van je.

Het was leuk om wat gezichten achter (forum) namen te zien. Leuke enthousiaste groep mensen. :jaja:
 

Der Einser

Forumguru
1 woord volstaat : TOPDAG !
Ondanks dat de weergoden ons wat minder gestemd waren, toch erg gezellig.
En gelukkig een hoop kunnen doen wat ik wilde.
Waaronder een chip op maat, wat velgjes tentoon kunnen stellen en leuke mensen gesproken.
En eindelijk ook eens de gezichten gezien bij de nicknames.

Tuurlijk special Thanks @Corné de Kluijver voor de perfecte organisatie !
TVS voor de gastvrijheid en tuning aan de auto.
@blauwkeut voor de nametags en bordjes voor in de auto (jammer van dat 2014:lezen:
@Arco GEFELICITEERD met de behaalde prijs
@Pendragon voor je hulp bij transport en uitstallen van de velgen
@Antera En @ertromp voor de coderingen en hulp (zeker voor het lange wachten @ertromp = special Thanks en ik onthoud je aanbod als je weer eens in de buurt bent;))

Wel benieuwd naar alle foto's en film, vooral van de Drone @Pendragon
 

tritus

Senior Member
En ook ik sluit me aan bij alle lovende woorden. Dit was mijn eerste bezoek aan een meeting en erg leuk en leerzaam. Ook aan mijn superb zijn nog wat dingetjes aangepast via vcds. Erg leuk om te zien wat er aan aanpassingen allemaal mogelijk is en dat onze auto's eigenlijk rijdende computers zijn.

Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan