Nee hoor je hebt niets over het hoofd gezien, veel VAG auto's met 4x4 hebben een haldex koppeling, stekkertje los en je hebt een voorwiel aandrijver, die kan dan gewoon de bank op, sommige Audi's hebben ipv haldex een torsen koppeling, die is permanent en daar heb je een 4x4 rollenbank voor nodig.Wat ik me eigenlijk ineens afvroeg, hoe rollen ze een 4x4 bij TVS? Volgens mij kans dat niet op de bank die daar staat, of heb ik iets over het hoofd gezien?
bij mij is het 4x4 als de omstandigheden daarom vragen, is ook niet uit te schakelen, behalve door de stekker van de haldex koppeling los te trekkenLigt eraan, het 4-motion (haldex systeem, op bijv GolfR en de superb van Corne) kunnen ze volgens mij gewoon alle krachten naar de voorwielen laten gaan. De echte permanente 4x4 systemen, denk aan Audi RS4 en RS6 bijvoorbeeld kunnen ze dan niet rollen.
ik zal mijn voorgaande post aanpassen.Als je daar behoefte aan zou hebben, dan kun je dat "stekkertje los" dus ook wel realiseren met een schakelaartje op je dashboard...bij mij is het 4x4 als de omstandigheden daarom vragen, is ook niet uit te schakelen, behalve door de stekker van de haldex koppeling los te trekken
Klopt idd, heb alleen geen plaats meer voor schakelaartjesAls je daar behoefte aan zou hebben, dan kun je dat "stekkertje los" dus ook wel realiseren met een schakelaartje op je dashboard...

Zijn alle acht posities rondom je versnellingshendel al bezet dan? Ben benieuwd wat daar dan allemaal op zit.
dat is toch geen dashboard! 

Zie edit in post #18dat is toch geen dashboard!
![]()

Klopt idd, heb alleen geen plaats meer voor schakelaartjes![]()

de enige persoon met een O3 2.0 TDI die op de lijst stond @graaaf is niet afgemeld, maar ook niet komen opdagen volgens mijn lijstje.... dus niet getuned.
Wat ik me eigenlijk ineens afvroeg, hoe rollen ze een 4x4 bij TVS? Volgens mij kan dat niet op de bank die daar staat, of heb ik iets over het hoofd gezien?