Nabespreking Meeting & Tuning @ TVS Engineering te Varsseveld

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
Door het bier drinken heb ik zo'n dermate soepele pols dat ik nog beter schakel met het handje dan met zo'n DSG problemen bak.........:dankje:
 

CDK

Forumguru
Als je de juiste software hebt vertelt je voet aan de bak welke versnelling er ingeschakeld dient te worden, met flippers heb je een vingerbak ipv een handbak, is dat een optie? ;)
 

Dennis Nijholt

Forumguru
Uiteraard, begrijp ik ook wel, je kan eventueel nog vragen aan TVS of je met iemand anders z'n voucher ook korting kan krijgen..... Maar ik vrees met grote vreze dat het antwoord nee zal zijn :(

Nou ik denk dat hij mijn voucher wel kan krijgen als hij hem wil...want er is een nieuwe ontwikkeling in mijn autobestand (tenminste als we het eens worden)....me Citigo (van de vrouw) moest voor een 15000 km beurt. Me schoonouders rijden er op ogenblik in aangezien me vrouw geen rijbewijs heeft....en ik voorzie dat ze het rijbewijs ook niet binnen een jaar gaat halen...beetje zonde dan dat die auto op oprit blijft staan...

Nu heeft de dealer me een voorstel gedaan die erg aantrekkelijk is...mijn Octavia en de Citigo en dan een Octavia RS TDI ervoor terug...en daar heb ik wel oren na. Dus wie weet heb ik binnenkort wel een Octavia RS TDI DSG (DSG was voor mij vereiste)
 
Laatst bewerkt:

Dennis Nijholt

Forumguru
zou leuk zijn Dennis :D

wel 6 maanden levertijd in het achterhoofd houden é ;) ;)


Neuh daar heeft hij geen tijd voor...hahahahaha want dat was de gedachte van de dealer ook nieuwe bestellen...zit meer marge op voor hem...maar in 6 maand heb ik een 40000 km op de mijne erbij gereden...dus we zoeken nu samen in Duitsland 1 uit..
 

ertromp

Forumguru
De redenen waarom je gaat inruilen zijn natuurlijk niet zo mooi maar ik kan me voorstellen dat je zo'n aanbieding niet kan laten lopen.
Wellicht komen rollen de 6e september in Nuenen. Gewoon de dealer onder druk dat de auto er voor 6 september moet zijn :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan