Nabespreking Meeting & Tuning @ TVS Engineering te Varsseveld

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitechris

Donateur
@ertromp spanbandjes besloten om tegelijkertijd te knappen waardoor de auto van de rollerbank schoot. Was een primeurtje, volgens mij eerste en enige keer dat dit is gebeurd. Overigens geen schade. Mark kwam met de schrik vrij en wist miraculeus mijn auto binnen de muurtjes te houden (wat een uitdaging was op het moment). Ik baal nog steeds dat ik het niet op film heb ;)
 

Race Eend

Forumguru
Wellicht kan @Race Eend duidelijkheid scheppen: is Celtemp een leverancier van juliie chiptuning? Dat lees je nl in diverse forums terug

Correct, celtemp leverde in het verleden JD tuning, nu niet meer (ze leverde alleen tuning voor de wat oudere TDI modellen, de nieuwste modellen gingen gewoon naar Lochem).

Celtemp biedt nu tuning via een Belgische tuner DVX. Voor alle merken.

Ze hebben in Ridderkerk nu ook een rollenbank, wel een 2wd versie.
 

CDK

Forumguru
Uit nieuwsgierigheid en belangstelling zou ik wel eens willen weten wie er nog een voucher in zijn of haar bezit heeft én of hij of zij nog plannen heeft om deze te gaan verzilveren. De huidige mogelijkheden vind je hier.
 

rcFred

Senior Member
Hallo @Corné de Kluijver, ik heb ook nog een voucher. Maar ik denk niet dat ik die ga gebruiken met de waardes van de 1.4tsi. Door de run die ik bij hun heb gedaan ben ik erg gaan twijfelen of het wel "nodig" is.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

RogerS

Forumguru
Ondanks dat ik geen voucher heb, heb ik gisteren een offerte aangevraagd om mijn DSG aan te passen en tegelijkertijd ook maar de 1.8 TSI te laten tunen inclusief een vermogensrun. Zodra de auto z'n jaarlijkse beurt heeft gehad, waarbij ook de olie in de DSG bak wordt vervangen, wil ik deze aanpassing laten uitvoeren bij TVS Engineering.
 

CDK

Forumguru
@RogerS OOoo dat is jammer zeg dat je geen voucher hebt, dat scheelde wel aanzienlijk, maar je hebt sowieso recht op 10% korting vanwege je lidmaatschap op dit forum :jaja:
 

CDK

Forumguru
Uiteraard, begrijp ik ook wel, je kan eventueel nog vragen aan TVS of je met iemand anders z'n voucher ook korting kan krijgen..... Maar ik vrees met grote vreze dat het antwoord nee zal zijn :(
 

ertromp

Forumguru
Groot gelijk dat je de auto aanpakt @RogerS :thumbsup:

Onlangs heeft mijn auto de eerste APK gehad; natuurlijk geen problemen.
Afspraak bij de dealer was wel grappig:
Receptionist: er is een actie om de DSG te updaten.
Mijn reactie: Hoeft bij mij niet gedaan te worden hoor.
Receptionist: Oh waarom niet?
Mijn reactie: Ik heb nu een perfect afgeregelde DSG en super motorsoftware.
Receptionist: Oh.
Je ziet het kwartje vallen bij de beste man:
Receptionist: Zeker daar in Varsseveld geweest.
Mijn reactie: Zeker weten, met het forum
En later bij het halen van de auto:
Receptionist: Wat rijdt die auto super zeg!
Mijn reactie: :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan