Blacky
Forumguru
Gelukkig Blacky zit weer rechtop na alle hoeken van de huiskamer gezien te hebben![]()
En dat zijn er veel.

Gelukkig Blacky zit weer rechtop na alle hoeken van de huiskamer gezien te hebben![]()

Ik dacht al iets uit zijn oor te zien vallen.
Ik weet niet wat jij ziet maar ik zie nog steeds een persoon met zonnebril op in een Buick Centurion '72 zitten.
Dan zag ik net ook vreemde dingenIk weet niet wat jij ziet maar ik zie nog steeds een persoon met zonnebril op in een Buick Centurion '72 zitten.

Dan zag ik net ook vreemde dingen![]()

Je was me net voorTeveel aan de drank gezeten jullie?
Ik was denk ik iets teveel gericht op het tune - aspect voor deze dag. Daar valt met mijnVerder vroeg me af waar met name de Fabia's waren gebleven.
Bij deze een oproep aan alle Fabia rijders, als het mogelijk is en je zin hebt, kom gezellig mee
Heb een topdag gehad gister, de RS heeft nu lekker wat extra paarden en knalt door de toeren, na iedere keer schakelen krijg je een duw in de rug
Is nu een echte gti killer geworden 

Wordt lachen bij de eerst volgende stoplicht sprint
Hopelijk komt er nog eens zo'n dag bij tvs, dan kan ik de dsg van de rocco aan laten passenWie kan me er meer over vertellen? Heb enorm spijt dat ik de elek. achterklep niet heb besteld!!!Nee deze veren zijn niet door antera verzorgd.
bedoel je dit?Wie kan me er meer over vertellen? Heb enorm spijt dat ik de elek. achterklep niet heb besteld!!!
. Na een kwartiertje knutselen ging de klep van Joske netjes open. 15 minuten later stond ook Sciroccofrank tevreden naar de kont van zijn RS te kijken en weer een kwartierje later weigerde mijn achterklep uit zichzelf helemaal open te gaan 
. Gelukkig ging hij de tweede poging wel uitzichzelf open, maar ik denk dat ik binnenkort een setje nieuwe gasveren moet gaan halen. Chrissel dank je wel voor de hulp!
. Kortom hier een zeer tevreden klant en forumlid en kijk met veel plezier terug op deze mooie dag! 'Till next time!
kan dat gevoel alleen maar beamen.
@Vanenkelen
leuk verslagjekan dat gevoel alleen maar beamen.
Heb jij toevallig je rollenbankrun al via mail gekregen? Want met mijn exotische familienaam gebeuren er wel al eens foutjes met mijn mailadres (zeker gecombineerd met mijn hanenpoten-dokters-handschrift)![]()