My Skoda Octavia RS

GJ M

Forumguru
Alweer heel wat aangepakt. Je maakt er weer een mooie eigen ride van :jaja:
Led in de spiegels maken, was dat moeilijk? Zou bang zijn het glas van de spiegel te breken :nailbiting:
 

Jee13

Forumguru
tussendoor nog afdekkapjes binnengekomen

hx7jh5.jpg


2h2qc0y.jpg


33oljeu.jpg


ebbeie.jpg


35d3igg.jpg


2h3zn0k.jpg
 

Jee13

Forumguru
Alweer heel wat aangepakt. Je maakt er weer een mooie eigen ride van :jaja:
Led in de spiegels maken, was dat moeilijk? Zou bang zijn het glas van de spiegel te breken :nailbiting:
THX
nee spiegelglas met beleid lostrekken naar voren, ik heb het al op meerdere autos gedaan, je wordt er steeds handiger in.
Ik had al stoepverlichting, echter zaten er glaslampjes in, LED geeft mooi wit licht en meer lichtopbrengst, kwestie van wisselen
 

Jee13

Forumguru
Dit kwam vandaag binnen

Nu kan er mooi 1 plaat permanent op fietsdrager en 1 onder de vloer in auto, just in case
Die zwarte stickers ben ik nog niet uit....

107nlme.jpg
 

mwhite

Forumguru
zo flink bezig..
zie er goed uit...
zwarte stickers is mooi op kenteken maar kan je wel een bekeuring opleveren...
 

Smeeuwis

Donateur
zo flink bezig..
zie er goed uit...
zwarte stickers is mooi op kenteken maar kan je wel een bekeuring opleveren...

Blauw op witte plaat ook. Het blauwe eurobandje, zo heet het, is alleen verplicht op de gele platen van normaal formaat en mag op alle andere platen officieel niet. Dus niet op groen, blauw, klassiek, Amerikaans formaat etc. Ook niet in zwart. Hoewel ik betwijfel of er één agent is die daar voor zal bekeuren, ik geloof er niets van... Dus ik zou het vooral lekker wel doen :jaja:
 

Duijzer

Donateur
Lekker bezig! Die ventieldopjes moet je mee uitkijken, het staal werkt in op het koper van het ventiel. Op een gegeven moment krijg je ze er niet meer af.....
 

s-line

Forumguru
Mijn neefje rijd er ook gewoon mee rond. Nog nooit aan gehouden, alleen ff met de keuring andere platen erop gezet.
 
Bovenaan Onderaan